اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 تا 16 تیرماه سال جاری صورت می‌گیرد

برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه زنجان

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه استان زنجان گفت: 5 تا 16 تیرماه سال جاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه زنجان

سیده ‌فائزه موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی همزمان با 5 تیرماه سال جاری در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای سطح معرفت دینی و فرهنگی دانشجویان برگزار می‌شود، افزود: این طرح از 5 تا 16 تیر‌ماه سال جاری برای دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان از برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و معرفت‌افزایی در قالب این طرح به دانشجویان خبر داد و اضافه کرد: تاکنون 800 نفر از دانشجویان در این طرح شرکت کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه ‌چهار واحد درسی زیرشاخه معارف اسلامی در این طرح به دانشجویان ارائه می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی، اندیشه اسلامی1 و 2،‌ متون و اخلاق اسلامی، دروس عمومی هستند که در این دوره به دانشجویان ارائه می‌شود.

موسوی ادامه داد: هشت نفر از اساتید دانشگاه‌های تهران، مشهد و قم در بخش فرهنگی این طرح با دانشگاه زنجان همکاری می‌‌کنند.‌

وی تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی 92 و آزمون جامع برای گذراندن چهار واحد درسی برگزار شده است و دانشجویانی که با موفقیت حائز نمره قبولی شوند، گواهی برای ارائه به واحد آموزش را دریافت می‌کنند.

مسئول واحد خواهران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه زنجان با بیان اینکه طرح ضیافت اندیشه اساتید در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسات ضیافت اندیشه اساتید هم‌اکنون در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه به زودی برای طرح ضیافت اندیشه اساتید نیز ثبت‌نام صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: مشکلی برای برگزاری این طرح در دانشگاه وجود ندارد.

موسوی با اشاره به برگزاری مراسم افتتاحیه این برنامه در روز چهارشنبه پنجم تیرماه سال جاری خاطرنشان کرد: این مراسم در مرکز همایش‌‏های بین‌المللی غدیر دانشگاه با حضور مسئولان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73003/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول