اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سفر استاندار اردبیل به نمین

عملیات احداث خوابگاه دانشجویی پردیس نمین آغاز شد

همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان نمین عملیات احداث خوابگاه دانشجویی پردیس دانشگاهی نمین آغاز شد تا این مجموعه به سرعت احداث و در اختیار دانشجویان غیربومی قرار گیرد.

عملیات احداث خوابگاه دانشجویی پردیس نمین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که عصر امروز و با حضور استاندار و مسئولان شهرستانی برگزار شد، کلنگ احداث خوابگاه دانشجویی پردیس نمین به زمین زده و مقرر شد با هزینه‌کرد یک میلیارد تومان این خوابگاه با ظرفیت پذیرش 125 دانشجو احداث شود.

این مجموعه دارای کتابخانه، سالن مطالعه و مرکز کامپیوتر است و علاقمندان می‌توانند از ظرفیت این خوابگاه و امکانات و تجهیزات آن با اولویت غیربومی استفاده کنند.

همچنین با حضور استاندار اردبیل عملیات آبرسانی به نمین، عنبران و پنج روستای شهر عنبران آغاز شد.

برای اجرای این طرح و آبرسانی مطمئن به دو شهر نمین و عنبران بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود که 780 میلیون تومان آن مربوط به خط انتقال آب از مسیرهای مختلف است.

استاندار اردبیل در جمع اهالی عنبران با تاکید بر حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: انتخابات که در کشور ما مظهر ابهت، عظمت و اقتدار است نباید هرگز دچار چالش و یا برخی تفکرات غلط قرار گیرد چرا که دشمن سعی می‌کند انتخابات سالم ما را همیشه به چالشی واقعی بکشاند.

اکبر نیکزاد افزود: همان‌گونه که بدخواهان نمی‌خواهند این انقلاب روزافزون در مسیر عزت و سرفرازی قرار گیرد ملت ایران نیز در حرکتی مخالف خواسته دشمن با تمام توان در صحنه حاضر شده و پاسخی دندان‌شکن به کج‌اندیشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: دولت آینده که برخاسته از اراده و خواست مردم می‌باشد قطعاً دولتی تلاشگر و متکی به خواسته و مطالبه مردم و پشتیبانی حقیقی آنها است که باید بتواند با حل مشکلات مردم مسیر امیدوارکننده‌ای را برای آنها فراهم کند.

نیکزاد خاطر نشان کرد: البته دولت دهم تا روزی که مسئولیت را تحویل نداده در سنگر خدمت‌رسانی حاضر است و ما نیز تا لحظه‌ای که در سمت استانداری و مسئولیت خدمتگزاری به مردم قرار داریم لحظه‌ای از آرمان خدمتی خود غفلت نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم فرماندار شهرستان نمین نیز در سخنانی با یادآوری اینکه در انتخابات شوراهای شهر و روستا در نمین 433 نفر رقابت می‌کنند، اضافه کرد: مردم از بین آنها صالح‌ترین افراد را راهی پارلمان محلی می‌کنند.

سید تقی دریتیم بیان کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری شکوهمند انتخابات مهیا شده و هیچ نگرانی و کم و کاستی در این حوزه وجود ندارد.

استاندار اردبیل در سفر به اصلاندوز نیز در جمع اهالی این شهر از عشایر غیرتمند اصلاندوز خواست نشان وفاداری خود را در پای صندوق‌های رأی به نمایش بگذارند.

اکبر نیکزاد گفت: انتظار می‌رود بیش از هر زمان دیگر کشور ما به توانمندی و قدرت واقعی دست یافته و اسباب تضعیف دشمن را فراهم آورد.

وی افزود: 24 خرداد روز مرگ و یأس دشمنان است و در مقابل ملت ایران در این روز به اوج عظمت رسیده و همه مستکبران را با حضور خود شگفت‌زده می‌کنند.

انتهای پیام/62006/ک40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول