اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع امتحانات نیم‌سال دوم تحصیلی انجام شد

برگزاری آزمون بدون کاغذ برای 350 دانشجوی پیام نور شیراز

همزمان با شروع امتحانات نیم‌سال دوم تحصیلی92-91، روزانه 350 دانشجو در پنج کارگاه حوزه امتحانی دانشگاه پیام نور شیراز، امتحانات پایان ترم خود را به صورت بدون کاغذ برگزار می‌کنند.

برگزاری آزمون بدون کاغذ برای 350 دانشجوی پیام نور شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور این شهر، امتحانات الکترونیکی بدون کاغذ دانشجویان این دانشگاه در پنج نوبت و به صورت همزمان با دیگر مراکز دانشگاه پیام نور کشور، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، ضریب اطمینان بالا، محیط مناسب، صرفه‌جویی در هزینه و دیگر امکانات، تمرکز بیشتر دانشجویان و عدم جابه‌جایی سئوالات از دیگر مزایای این آزمون محسوب می‌شود.

در همین زمینه معاون اجرایی دانشگاه پیام نور جهرم برگزاری آزمون بدون کاغذ در این دانشگاه را گامی به جلو در راستای حذف هزینه‌ها، کاهش تخلفات و افزایش امنیت و در نهایت رضایت دانشجو برشمرد.

حسام‌الدین حقدان با بیان اینکه هم‌اکنون امتحانات در این دانشگاه به دو صورت الکترونیکی و معمولی در حال برگزاری است اظهار داشت: بیش از 80 رایانه در سطح دانشگاه برای برگزاری آزمون‌ها به صورت مکانیزه تهیه شده است.

وی همچنین اضافه کرد: با توجه به نظرسنجی‌های نخستین در سطح دانشگاه، بیشتر دانشجویان از برگزاری آزمون‌ها به صورت الکترونیکی ابراز رضایت دارند و در مورد امنیت امتحانات نیز امکان تقلب در آزمون‌های الکترونیک به سبب تفاوت در سئوالات و گزینه‌ها از بین رفته است.

حقدان مشاهده نتیجه پس از اتمام آزمون را از دیگر فواید این شیوه دانست.

انتهای پیام/‌2448/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول