اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نوزدهمین سال پیاپی و به مدت پنج روز صورت می‌گیرد

اعزام 500 دانشجوی اصفهانی در قالب دوی امدادی به حرم امام

برای نوزدهمین سال پیاپی بیش از 500 دانشجوی دانشگاه امیر‌المومنین در قالب دوی امدادی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.

اعزام 500 دانشجوی اصفهانی در قالب دوی امدادی به حرم امام

به گزارش خبرگزای فارس از اصفهان، همزمان با برگزاری بیست‌ و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) نوزدهمین کاروان دوی امدادی دانشجویان مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین(ع) از روز گذشته حرکت خود را برای رسیدن به مرقد امام آغاز کرد.

این کاروان که شامل دانشجویان افسری مجتمع دانشگاهی حضرت امیرالمومنین (ع) است، قرار است، مسیر اصفهان تا مرقد امام خمینی(ره) را به صورت دوی امدادی طی مدت پنج روز طی کند.

دانشجویان این دانشگاه در مسیر خود در همه گلزارهای شهدای شهرهای مسیر استان اصفهان و قم حضور می‌یابند و مزار شهدا را غبارروبی کرده و با خانواده‌های برخی از شهدا نیز دیدار می‌کنند.

در این کاروان دوی امدادی که برای نوزدهمین سال پیاپی به سمت مرقد امام خمینی(ره) راهی می‌شود، بیش از 500 نفر از دانشجویان و فراگیران این مجتمع دانشگاهی اصفهان در قالب کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی از اصفهان به سمت مرقد مطهر امام (ره) حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/63012/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول