اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی

ضرورت آشنایی دانشجویان با تفکرات امام راحل

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 17 بر ضرورت آشنایی دانشجویان با تفکرات امام راحل و فلسفه قیام 15 خرداد تاکید کرد

ضرورت آشنایی دانشجویان با تفکرات امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از ماسال، علیرضا اقدامی امروز در نهمین جلسه کمیته معاونان عمرانی منطقه 17 در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن ایام سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد، اظهار کرد: دانشگاه‌های آزاد منطقه 17 موظف هستند با برگزاری همایش‌های مختلف در زمینه آشنایی دانشجویان با تفکرات امام راحل و تشریح فلسفه قیام 15 خرداد اقدام کنند.

وی ضرورت جدی گرفتن کمیته‌های تخصصی عمرانی در سطح منطقه را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمام پیشنهادها باید توسط معاونان عمرانی واحدها از طریق رئیس شورای عمرانی جمع‌آوری و به منطقه ارسال شود.

این مسئول با اشاره به اولویت دادن ساخت و سازهای فضای آموزشی و برطرف شدن کمبود این فضا در واحدها و مراکز آموزشی، خاطرنشان کرد: روسای واحدها و مراکز آموزشی در رشد واحدهای منطقه 17 تلاش کنند.

وی تبدیل مراکز دانشگاهی منطقه به واحد را مهم دانست و تصریح کرد: از واحدهای بزرگ‌تر درخواست می‌شود نظارت بیشتری پیرامون فعالیت‌های عمرانی مراکز زیر نظارت داشته باشند تا در راستای گسترش واحدها پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

اقدامی، درباره اولویت‌بندی فعالیت‌های عمرانی واحدها، اظهار کرد: ساخت مسجد و مجموعه‌های فرهنگی ‌ورزشی با توجه به توان مالی واحدها در اولویت قرار گیرد.

وی در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های عمرانی و استفاده از تجربیات دیگر واحدها از برگزاری جلسه‌های مشترک با کمیته‌های عمرانی دیگر مناطق نیز به زودی خبر داد.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی به نظارت دائم بر تمام ساخت و سازهای عمرانی در منطقه 17 اشاره کرد و گفت: به منظور بررسی دقیق، ساخت و سازها در واحدهای دانشگاهی باید با نظارت کافی معاونت‌های عمرانی انجام گیرد.

وی رصد کامل کیفیت مصالح مصرفی و تأسیسات و نظارت کامل بر اجرا در تمام مراحل مورد بررسی را جزو نظارت بر ساخت و سازهای عمرانی ذکر کرد.

اقدامی ادامه داد: نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمان‌ها در واحدهای دانشگاهی بخشی از وظایف معاونت‌های عمرانی است.

وی با بیان اینکه کنترل و نظارت بر حفظ ساختمان‌ها باید با نیروهای موجود در واحدها انجام شود، اذعان کرد: این امر نیز یکی دیگر از وظایف مهم معاونان عمرانی واحدها شمرده می‌شود.

*دانشگاه آزاد از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز ماسال نیز در جلسه مذکور به ارائه گزارشی از چگونگی انجام فعالیت‌های این مرکز دانشگاهی پرداخت و بر شرکت دانشگاهیان در انتخابات 24 خرداد 92 تأکید کرد.

سید طه صفوی، با اشاره به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در ماه جاری، افزود: این بار نیز مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با خلق حماسه‌ سیاسی دشمنان را سرشکسته می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور قشر دانشگاهی نیز در این عرصه سهم عمده‌ای در شرکت حداکثری برگزاری انتخابات دارد اما دانشگاهیان حق حمایت از هیچ کاندیدایی را ندارند.

*کمبود نیروی متخصص حوزه‌های عمرانی در واحدها و مراکز دانشگاهی منطقه 17

رئیس کمیته عمرانی منطقه 17 نیز در این جلسه، کمبود نیروی متخصص حوزه‌های عمرانی مراکز و واحدهای دانشگاهی منطقه 17 را از جمله مشکلات خواند.

حسین جاماسبی، گفت: نیاز به این نیروهای متخصص حوزه‌های عمرانی در واحدها و مراکز آموزشی منطقه احساس می‌شود.

وی درباره اولویت‌بندی فضای عمرانی با توجه به وضعیت موجود، اظهار کرد: اولویت‌بندی ساختمان‌ها و فضای عمرانی طبق سرانه وابسته به عمران و دانشجو است و بر همین اساس می‌توان نسبت به اولویت‌بندی ساخت و سازها اقدام کرد.

انتهای پیام/84002/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول