اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجتمع آموزش کشاورزی استان سمنان خبر داد

پذیرش 1880 دانشجو در مراکز آموزش کشاورزی سمنان

رئیس مجتمع آموزش کشاورزی استان سمنان از پذیرش یک هزار و 880 نفر دانشجو در مراکز آموزش کشاورزی استان سمنان خبر داد.

پذیرش 1880 دانشجو در مراکز آموزش کشاورزی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، مجید جندقیان ظهر امروز در نشست بررسی راهکارهای استفاده مطلوب از ظرفیت‏های موجود در مراکز آموزشی کشاورزی که با حضور رئیس، معاونان و مدیران سازمان جهاد کشاورزی، مجتمع و مراکز آموزش جهاد کشاورزی شهرستان‏های استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: مجتمع آموزش جهادکشاورزی استان با چهار مرکز و یک هنرستان از حیث پذیرش تعداد دانشجو در کشور دارای رتبه اول است.

وی افزود: آموزش بهره‏برداران بخش کشاورزی یکی از برنامه‏های اصلی و اولویت‏دار این مجتمع است که 40 درصد وظیفه ما را تشکیل می‏دهد.

رئیس مجتمع آموزش کشاورزی استان سمنان افزود: 60 در صد دیگر در حوزه‏های آموزش کارکنان، فعالیت‏های علمی و کاربردی،کار و دانش و فنی و حرفه‏ای به نسبت مساوی تقسیم می‏شود.

جندقیان اضافه کرد: توجه به آموزش‏های کار و دانش و فنی و حرفه‏ای، آموزش کارکنان، اجرایی کردن ماده‏های 21و 23 قانون بهره‏وری و ... نیز از دیگر اولویت‏ها است.  

وی بیان کرد: در حال حاضر، یک هزار و 880 نفر دانشجو در مراکز استان سمنان در حال آموزش هستند که از نظر پذیرش دانشجو در سال گذشته، استان رتبه اول را در کشور داشته است.

رئیس مجتمع آموزش کشاورزی استان سمنان افزود: در بخش آموزش کارکنان نیز 46 دوره به حجم 144 هزار نفرساعت به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.

انتهای پیام/2249/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول