اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد اصولگرایان قالیباف در بوشهر:

دانشجویان سدی مستحکم در مقابل تهاجم فرهنگی هستند

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر گفت: دانشجویان دیواری محکم و مستحکم در مقابل جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هستند و با فعالیت‌های کارساز خود در هر مقطعی می‌توانند هجمه‌های دشمنان را خنثی کنند.

دانشجویان سدی مستحکم در مقابل تهاجم فرهنگی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، داوود نوشادی پیش از ظهر امروز در جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه‌های این استان اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دانشجویان نقشی مهم در تحقق اهداف نظام اسلامی ایفا کرده‌اند و یقین دارم در حماسه سیاسی 24 خرداد حضور دانشجویان در صحنه انتخابات مثال‌زدنی خواهد بود.

وی تصریح کرد: تحقق فرامین و منویات رهبری عزیز جهان اسلام وظیفه سنگینی است که آحاد جامعه اسلامی بر عهده دارند و باید با عزم جزم در این زمینه تلاش کنیم.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: امروز شاهد آن هستیم که تمامی دشمنان و معاندان نظام اسلامی و رسانه‌های بیگانه چشم به انتخابات پیش رو دوخته‌اند و در پی تضعیف و کم‌رنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات هستند.

نوشادی با تاکید بر اینکه حضور پرشور و گسترده در انتخابات مفهوم عینی تحقق حماسه سیاسی است، بیان داشت: مردم ایران اسلامی با شور و شعور سیاسی تا 72 ساعت آینده با حضور در صحنه انتخابات، حماسه‌ای عظیم در تاریخ انقلاب اسلامی خلق می‌کنند که تمامی دشمنان نظام را مات و مبهوت خواهند کرد.

وی اذعان داشت: انتخابات ریاست جمهوری فرصت مغتنمی است که در آن هر فرد با رای خود بالا‌ترین مدیر اجرایی کشور را انتخاب می‌‌کند و سرنوشت این دیار عزیز را برای چهار سال مشخص می‌نماید.

رئیس ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در استان بوشهر درباره اقدامات این ستاد گفت: ستاد اصولگرایان دکتر قالیباف در ماه‌های گذشته با فعالیت کمیته‌های 30 گانه اقدامات گسترده‌ای به‌منظور تشریح دیدگاه‌های این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری انجام داده است.

نوشادی افزود: مهم‌ترین هدفی که کمیته‌های تخصصی دکتر قالیباف در استان بوشهر دنبال کرده‌اند، حضور گسترده تمامی آحاد جامعه در انتخابات و خلق حماسه عظیم سیاسی مدنظر رهبری است.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول