اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه پیام‌نور کرمان:

دانشجویان حماسه‌سازان انتخابات هستند

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان گفت: دانشجویان به عنوان قشر مهمی از جامعه‌ حماسه‌سازان انتخابات هستند.

دانشجویان حماسه‌سازان انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی غلامعلی‌پور ظهر امروز در جمع دانشجویان کرمانی با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی و واجب عینی ‌است، اظهار داشت: انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است و تک‌تک ما در این امر مهم مسئول هستیم و باید در این صحنه حضور پیدا کنیم و با بصیرت می‌توانیم حماسه بیافرینیم و با خلق حماسه می‌توانیم حمایت خود را از ولایت و علی زمان اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه کانون‌های جهانی انتخابات ما را رصد می‌کنند، افزود: همین امر دلیلی است که بدانیم ایران اسلامی بیش از پیش جایگاه و ارزش پیدا کرده است به طوری که حتی خود آنها می‌گویند که انتخابات ایران اثر جهانی دارد.

غلامعلی‌پور تصریح کرد: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی، پیام‌آور این است که میان مردم، نظام و مسئولان پیوستگی عمیق وجود دارد.

وی با اشاره به نقش دانشجویان در خلق حماسه سیاسی کشور خاطر نشان کرد: دانشجویان برای خلق این حماسه، باید با آگاهی‌رسانی در سطح جامعه به عنوان یک طیف تاثیرگذار، پررنگ‌ ظاهر شوند.

معاون آموزشی دانشگاه پیام‌نور استان کرمان عنوان کرد: دوری از اسراف و تجمل‌گرایی یکی از مواردی است که کاندیداها باید در زمان تبلیغات انتخاباتی مدنظر قرار دهند.

غلامعلی‌پور بیان داشت: حضور دانشجویان و جوانان در انتخابات باید آنقدر پررنگ باشد که در سطح منطقه و دنیا مثال‌زدنی باشد.

وی اذعان داشت: دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور و به ویژه در استان کرمان حضور پررنگ و تاثیرگذاری در انتخابات چهارمین دوره شوراهای شهر و روستا و یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دارند.

انتهای پیام/2446/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول