اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور بیجار:

دانشجویان در خلق حماسه سیاسی پیشتاز هستند

رئیس دانشگاه پیام نور بیجار گفت: دانشجویان به عنوان سربازان جبهه تعلیم و تربیت می‌توانند نقش موثری در خلق حماسه سیاسی و نحوه انتخاب اصلح رای اولی داشته باشند.

دانشجویان در خلق حماسه سیاسی پیشتاز هستند

وحید احدنژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیجار با اشاره به نقش ارزنده دانشجویان در خلق حماسه سیاسی اظهار کرد: دانشجویان متعهد ایران اسلامی در خلق حماسه سیاسی پیشتاز هستند.

وی به نقش دانشجویان در ایجاد و خلق حماسه سیاسی در کشور اشاره و تصریح کرد: دانشجویان به عنوان اصلی‌ترین پشتیبانان انقلاب همیشه مورد بغض و کینه دشمنان قرار گرفته‌اند و در این برهه حساس کنونی نیز همچون همیشه چشم دشمنان به جوانان و دانشجویان میهنمان است، اما این قشر هوشیار و آگاه با عزمی راسخ با حضور در انتخابات به خلق حماسه سیاسی دست خواهند یافت که دشمن از این شور  ملی مبهوت خواهد ماند.

وی افزود: به همین جهت دشمنان با استفاده از تمامی ابزارهای تبلیغاتی خود سعی در کاستن از حضور مردم و به خصوص دانشجویان در مسایل سیاسی کشور به ویژه انتخابات دارند، اما جوانان و دانشجویان ایران اسلامی با هوشیاری و حضور گسترده خود در انتخابات دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند کرد.

رئیس دانشگاه پیام نور بیجار همچنین به اهمیت انتخابات پیش‌رو و لزوم حضور حماسی و پرشور مردم و به خصوص دانشجویان اشاره کرد و گفت: دشمنان انقلاب پس از اجرای تحریم‌های اقتصادی، امروز منتظر کاهش حضور مردم در انتخابات هستند تا به زعم خود تاثیر این تحریم‌ها را مثبت ارزیابی کنند و بر فشارهای خود به ملت ایران و برای به زانو در آوردن ملت بیافزایند، اما راه به جایی نخواهند برد.

وی نقش دانشگاه در تحقق خلق حماسه سیاسی را قابل تأمل دانست و خاطرنشان کرد: دانشگاه به عنوان مرکز علم و دانش و محیطی برای پرورش تفکر سازندگی جوانان، بستر را برای تحقق ‌بخشیدن به اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی آماده می‌سازد.

احدنژاد با بیان اینکه تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری دانشجویان و جوانان می‌تواند به پیشبرد اهداف کشور کمک شایانی داشته باشد، تأکید کرد: با تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری دانشجویان و جوانان که از رسالت‌های مهم دانشگاه‌ها است، جامعه موفق‌تر خواهد بود.

وی اضافه کرد: در بعد سیاسی افزایش بصیرت و آگاه‌سازی افراد جامعه برای حضور پر شور در انتخابات از وظایف اصلی دانشگاه و دانشگاهیان است.

این مسئول بیان کرد: دستیابی به خلق حماسه سیاسی در 24 خرداد امکان‌پذیر نخواهد بود، مگر با سرلوحه قرار دادن فرامین و رهنمودهای رهبری و حضور یک پارچه مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی در پای صندوق‌های رأی که با این حضور و به ثمر رساندن حماسه سیاسی، چشم طمع دشمنان ایران اسلامی کور و از رسیدن به اهداف بلند مدتشان ناکام خواهند شد.

انتهای پیام/79015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول