اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جیرفت خبر داد

افتتاح خوابگاه دانشجویی در جیرفت تا پایان سال

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: در حوزه پشتیبانی و توسعه، دو پروژه خوابگاه دختران با ظرفیت 100 تا 150 نفر و کلاس‌های آموزشی تا پایان سال‌جاری در جیرفت افتتاح می‌شود.

افتتاح خوابگاه دانشجویی در جیرفت تا پایان سال

ناصر برومند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با اشاره به اینکه 30 رشته کارشناسی و هفت رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه جیرفت وجود دارد، اظهار داشت: در دو سال اخیر بیش از 10 رشته جدید در این دانشگاه ایجاد شده است.

وی با اشاره به اینکه به دلیل باستان‌شناسی بودن منطقه جیرفت نیاز به این رشته بیش از پیش احساس می‌شود، افزود: هیئت علمی این دانشگاه هر سال با دو فراخوان در شهریورماه و بهمن‌ماه جذب می‌شود.

رئیس دانشگاه جیرفت با بیان این‌که در حال حاضر 110 نفر عضو هیئت علمی داریم که نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در حوزه پشتیبانی و توسعه دو پروژه خوابگاه دختران با ظرفیت 100 تا 150 نفر و کلاس‌های آموزشی تا پایان سال‌جاری افتتاح می‌شود.

وی اظهار داشت: از دیگر برنامه‌های در دستور کار، جذب بیشتر هیئت علمی و افزایش تجهیزات در امر برنامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه است.

برومند با اعلام آمادگی کامل برای حضور کاندیداها به منظور ارائه برنامه‌ها و نظرات در دانشگاه جیرفت عنوان کرد: همه باید حضوری سبز در انتخابات داشته باشیم و افرادی که تجربه کافی برای اداره کشور را دارند انتخاب کرده تا زمینه عمران و آبادانی هر چه بیشتر را فراهم کنیم چرا که فرصت آزمون و خطا نداریم.

انتهای پیام/80007/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول