اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

نامزدها گفتمان انقلاب را احیا کنند/به اسم اصولگرا و اصلاح‌طلب در پی رسیدن به قدرت نباشیم

آیت‌الله علی اسلامی مطرح کردن اصطلاحاتی مانند اصولگرا و اصلاح‌طلب را به منزله تکه‌تکه کردن ملت ایران دانست و گفت: نامزدها نباید به اسم اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در پی رسیدن به قدرت باشند؛ بلکه باید گفتمان انقلاب را احیا کنند.

نامزدها گفتمان انقلاب را احیا کنند/به اسم اصولگرا و اصلاح‌طلب در پی رسیدن به قدرت نباشیم

آیت‌الله علی اسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان استان قزوین با بیان اینکه در حال حاضر برخی از افراد به اصطلاح اصولگرا که در زمان فتنه با عملکرد خود با جریان فتنه هماهنگ شدند، برای انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده‌اند، ادامه داد: هدف این افراد فقط رسیدن به ریاست و اتلاف وقت و امکانات کشور است و کاری به مردم ندارند.

وی مطرح کردن اصطلاحاتی مانند اصولگرا و اصلاح‌طلب را به منزله تکه‌تکه کردن ملت ایران دانست و گفت: نامزدها نباید به اسم اصولگرایی و اصلاح‌طلبی در پی رسیدن به قدرت باشند؛ بلکه باید گفتمان انقلاب را احیا کنند.

وی اظهار داشت: هر شخص پایبند به اعتقادات آسمانی و به ویژه اسلام که در چارچوب نظام سیاسی انقلاب اسلامی در کشور زندگی می‌کند و قلبش برای خدمت به مردم می‌تپد، مورد احترام است.

اسلامی با بیان اینکه کسی که عزم خود را برای تلاش در راستای پیشرفت کشور جزم کرده و برخاسته از صمیم انقلاب است، باید مورد احترام قرار گیرد، افزود: ایجاد تفرقه و اختلاف در بین نیروهای انقلاب به صلاح نیست.

وی ادامه داد: همه نیروهای انقلاب باید با اتحاد گفتمان انقلاب را زنده کنند.

امام جمعه شهرستان تاکستان خاطرنشان کرد: عده زیادی ادعای اصولگرایی و یا تلاش برای اصلاح کشور را دارند؛ اما در عمل چیزی دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 را اصلاح‌طلبان به تنهایی ایجاد نکردند، تصریح کرد: این گروه که در آن زمان به بدنه حکومت نفوذ کرده بودند، فقط ابزار کار به حساب می‌آیند و ظرفیت زمینه را برای فعالیت فتنه‌گران جمعیت‌های الحادی، التقاطی، انحرافی و لائیک‌ها فراهم کردند.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در آن زمان افرادی هم که امروز خود را اصولگرا می‌نامند، با عملکرد، سکوت و نشان دادن چراغ سبز در برخی سخنان خود، با آنان هماهنگ شدند و فتنه را امضا کردند.

اسلامی بیان کرد: در صورتی که مقام معظم رهبری و برخی اشخاص و علمای شهرها، وارد عمل نمی‌شدند و در خصوص فتنه، روشنگری نمی‌کردند، حماسه 9 دی که تجلی شکست فتنه بود، ایجاد نمی‌شد.

این مسئول با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری انتخاب رئیس جمهور برای یک دوره چهارساله گاهی معادل با قرار دادن کشور برای یک عمر در دست عده‌ای خاص است، گفت: نخبگان، فرهیختگان و آگاهان جامعه موظف به آگاه کردن تک‌تک افراد برای انتخاب اصلح هستند.

اسلامی اظهار امیدواری کرد با آگاهی مردم، فرد اصلحی برای مدیریت قوه مجریه انتخاب شود.

انتهای پیام/77011/ب30/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول