اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته و توسط بسیج دانشجویی صورت گرفت

برگزاری تریبون آزاد در پردیس نازلو در حوزه انتخابات ریاست جمهوری

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه ارومیه گفت: تاکنون 11 نشست سیاسی با حضور اغلب کاندیداهای ریاست جمهوری و تریبون آزاد به مدت یک هفته توسط بسیج دانشجویی در پردیس نازلو در حوزه انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است.

برگزاری تریبون آزاد در پردیس نازلو در حوزه انتخابات ریاست جمهوری

بهمن حسینی امروز در گفت‌و‌گو با فارس در ارومیه با اشاره به اینکه عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری برای سال جاری انتخاب شده است، اظهار داشت: ایجاد شور و نشاط در فضای کشور به ویژه در آستانه انتخابات ضرورت دارد، بنابراین می‌توان گفت یکی از این شورآفرینان محیط‌های دانشگاهی و عرصه‌های علمی جوانان هستند و در این میان نقش تشکل‌های دانشجویی بیش از پیش بارز است.

وی تشکل‌های دانشجویی را پرچم‌داران این عرصه دانست و گفت: این تشکل‌ها نقش ویژه‌ای در ایجاد شور و نشاط انقلابی دارند، به طوری که تشکل‌ها می‌توانند با ایجاد فضای مناسب دانشجویی در بعد افزایش مشارکت دانشجویان و اقشار مختلف جامعه عمل کنند و در افزایش معرفت سیاسی دانشجویان به معنای قابل توجهی تاثیرگذار هستند.

حسینی با بیان اینکه دانشجویان می‌توانند به مردم در راستای شناخت کاندیدای اصلح کمک کنند، افزود: تاکنون 11 نشست سیاسی با حضور اغلب کاندیداهای ریاست جمهوری و پنج مورد کرسی آزاداندیشی در حوزه انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است، همچنین تریبون آزاد به مدت یک هفته توسط بسیج دانشجویی در پردیس نازلو در حوزه انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است.

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه ارومیه اساتید دانشگاهی را فرماندهان جنگ نرم دانست و افزود: از دید اقشار مختلف جامعه اساتید دانشگاه‌‌ها یک مرجع مناسب برای تصمیم‌گیری شناخته می‌شوند، چرا که این افراد به اوضاع سیاسی و اجتماعی کشور و جهان واقف بوده و مشکلات و ظرفیت‌ها را با نگاه کارشناسی شده رصد می‌کنند، بنابراین برای انتخاب افراد اصلح می‌توان از اساتید دانشگاهی کمک گرفت.

انتهای پیام/61002/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول