اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌رغم باقی ماندن سه روز از تبلیغات انتخاباتی

ستاد انتخاباتی 3 کاندیدای ریاست جمهوری هنوز در اردبیل شکل نگرفته است

با گذشت بیش از سه هفته از آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری هنوز ستاد سه کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در اردبیل شکل نگرفته است.

ستاد انتخاباتی 3 کاندیدای ریاست جمهوری هنوز در اردبیل شکل نگرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در تب و تاب تبلیغات انتخاباتی و در روزهای پایانی در حالی ستادها فعالیت گسترده خود را برای پیروزی نامزدهای ریاست جمهوری دنبال می‌کنند که هنوز ستاد غرضی، حداد عادل و عارف سه کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری در اردبیل شکل نگرفته است.

اما بیشترین تحرک انتخاباتی از ستادهای قالیباف و ولایتی گزارش شده به طوری که تبلیغات گسترده ستادهای انتخاباتی محسن رضایی رو به افول گذاشته و تبلیغات حسن روحانی نیز آرام و خزنده ادامه دارد.

در این بین ستادهای انتخاباتی دکتر جلیلی از حال و هوای خاصی برخوردار نبوده و به رغم تلاش‌های صورت گرفته چندان در سطح شهر شاهد رنگ و بوی تبلیغاتی ستادهای جلیلی و تحرکات این ستاد نیستیم.

راه‌اندازی ستادهای متنوع برای قالیباف اعم از ستاد مردمی، یاران قالیباف، رویش، حامیان قالیباف و ستاد حمایت نمایندگان فعلی و ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی در حمایت از قالیباف آن هم در نقاط مختلف شهر اردبیل حکایت از این امر دارد که در حد وسیع و گسترده قالیباف تلاش می‌کند تا در فضای تبلیغی پیش‌رو بوده و رتبه ممتاز را دریافت کند.

البته روند خزنده تبلیغات دکتر ولایتی نیز امیدبخش نشان می‌دهد اما به نظر می‌رسد سه کاندیدای ریاست جمهوری یعنی غرضی، حداد عادل و عارف ستادی در سطح استان نداشته باشند چرا که هیچ خبری از فعالیت این ستادها در اردبیل به گوش رسانه‌ها نمی‌رسد.

اما برخی از گروه‌ها و احزاب و جریان‌های اصلاح‌طلب و مستقل نیز در ستاد حسن روحانی که به شکل محدود اداره می‌شود عصرها جمع شده و نشست‌های دوستانه و گپ و گفت‌هایی را انجام می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما به غیر از مرکز استان اردبیل در سایر شهرستان‌ها فروغ آن‌چنانی را در تبلیغات انتخاباتی کاندیداها شاهد نیستیم و تنها چند کاندیدا که در صدر آن محمد‌باقر قالیباف قرار دارد ستادهای شهرستانی را به صورت منسجم، متنوع و گسترده فعال کرده و ستادهای شهرستانی ولایتی، روحانی و جلیلی نیز به شکل محدود فعالیت می‌کنند.

ستادهای انتخاباتی دکتر محسن رضایی نیز که در قبل از آغاز رسمی تبلیغات پر فروغ بود و اعضای آن منسجم و با برنامه حرکت می‌کردند این روزها دچار افول عجیبی شده‌اند و خبری از فعالیت ستادهای دکتر محسن رضایی در شهرها و مناطق مختلف اردبیل مشاهده نمی‌شود که این افول و کم فروغ شدن تبلیغات رضایی جای سئوال و تعجب دارد.

کم فروغ بودن حضور کاندیداهای ریاست جمهوری در اردبیل

اما نکته جالب توجه اینکه با گذشت سه هفته از زمان تبلیغات و مدت زمان اندک باقی مانده از تبلیغات، تنها قالیباف و جلیلی به اردبیل سفر کرده‌اند در حالی که خبری از مسافرت عارف،‌ روحانی، حدادعادل، غرضی و رضایی به استان اردبیل شنیده و دیده نشده و در چند روز آینده باید نشست و دید که آیا از بین این کاندیداها کدام یک اردبیل را مقصد خود انتخاب کرده و به این دیار سفر می‌کنند.

هر چند سفر ولایتی در روز 22 خرداد به اردبیل قطعی شده و احتمال سفر حسن روحانی نیز در روز 21 خرداد شنیده می‌شود اما جای تعجب اینجاست که سفر جلیلی و قالیباف به صورت ناقص، شتاب‌زده و در حد بسیار پایینی اتفاق افتاد به طوری که این کاندیداها تنها به حضور در جمع هواداران خود اکتفا کرده و برنامه‌های فشرده تبلیغی را در سفر کمتر از چهار ساعت خود به اردبیل انجام دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بین محسن رضایی که قبل از تبلیغات رسمی ریاست جمهوری دو سفر به اردبیل کرده بود در این ایام هیچ سفر تبلیغاتی انجام نداد و به نظر نمی‌رسد در این سه روز پایانی سفری به اردبیل صورت بگیرد.

و ماحصل این سخن اینکه حاضر نشدن کاندیداها در اردبیل نشان روشنی از عدم توازن برنامه‌ریزی آنها در سفر به مناطق مختلف بوده در حالی که اردبیل به عنوان ییلاق ایران نقطه حضور گردشگران، مسافران و میهمانان بی‌شمار است اما گویی کاندیداها از حضور در ییلاق ایران بی‌بهره مانده و توفیق حاضر شدن در جمع اردبیلی‌های با صفا را از دست دادند.

انتهای پیام/62005/ط40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول