اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مردم شهرستان بناب در آستانه خلق حماسه سیاسی

تبلیغات ریاست جمهوری تحت تأثیر تبلیغات شوراها / شهری با سیاست وارونه

مردم شهرستان بناب نیز مانند دیگر شهر‌های کشور این روزها در آستانه خلق حماسه‌ای سیاسی است اما تبلیغات ریاست جمهوری در بناب تحت تأثیر تبلیغات نامزدهای شورا قرار گرفته است.

تبلیغات ریاست جمهوری تحت تأثیر تبلیغات شوراها / شهری با سیاست وارونه

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، با گذشت پنج روز از آغاز مهلت تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا، تحرکات ستادهای انتخاباتی این نامزدها تا حدودی سردی تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری را در این شهرستان گرمای خاصی بخشیده است.

با نگاهی به فضای تبلیغاتی در سطح شهر می‌توان دریافت که تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری تا حدودی تحت تأثیر تبلیغات شوراهای اسلامی شهر قرار گرفته است.

هم اکنون از 47 نامزد تأیید صلاحیت شده انتخابات شورای اسلامی بناب، ستادهای انتخاباتی اکثریت نامزدها در حالی کارهای تبلیغاتی خود از جمله نصب بنرهای بزرگ در حاشیه خیابان‌ها و میادین اصلی و نیز نصب و توزیع انواع پوستر، کارت و تراکت‌های تبلیغاتی را در سطح شهر آغاز کرده‌اند که تعداد محدودی بنر تبلیغاتی مربوط به نامزدهای ریاست جمهوری نیز به چشم می‌آید.

از دیگر جلوه‌های شور انتخاباتی در سطح شهر بناب می‌توان به سخنرانی نامزدهای شورای اسلامی در مساجد و منازل، ارسال پیامک‌های انبوه همچنین پخش شربت و شیرینی در ستادهای انتخاباتی اشاره کرد.

برخی از مردم در بناب علت تحت‌الشعاع قرار گرفتن فعالیت ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری را کثرت نامزدهای شورای اسلامی این شهر از یک طرف و سوق یافتن مردم به خصوص جوانان به فعالیت در ستادهای انتخاباتی آنان برای انجام امور تبلیغاتی از طرف دیگر اعلام می‌کنند.

با وجود کمرنگ بودن تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در این شهرستان، شور و شوق تبلیغات ستادهای انتخاباتی نامزدهای شورای اسلامی مؤید این مطلب است که مردم شهرستان بناب روز 24 خرداد حماسه سیاسی دیگری را رقم خواهند زد.

در روزهای اخیر برخی از نامزدهای شورای شهر بناب با راه انداختن کارناوال و گردش در سطح شهر در شیوه تبلیغاتی خود دچار افراط و تفریط شده‌اند و ظاهراً ایجاد شور و شوق در مردم و فراهم کردن زمینه حضور پررنگ آنها در انتخابات از سوی مسئولان امر موجب شده تا برخی از این نامزدها قوانین تبلیغات انتخاباتی را نادیده گرفته و با راه‌اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی به وسیله خودرو و موتورسیکلت سبب ایجاد ترافیک‌های سنگین در سطح خیابان‌ها همچنین نارضایتی در بین مردم شوند که امیدواریم نامزدهای مذکور و هواداران آنها با پایبندی به قانون ضمن حفظ آرامش و انضباط اجتماعی، زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا فراهم آورند.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده و در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بین 47 نامزد حاضر در این شهرستان 9 نفر به عنوان ترکیب اصلی شورای اسلامی شهر بناب از سوی مردم انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول