اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سلماس در مجلس:

فردی با سوابق درخشان برای ریاست جمهوری انتخاب شود

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران اسلامی باید نهایت دقت را به عمل آورند تا فردی با سوابق درخشان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

فردی با سوابق درخشان برای ریاست جمهوری انتخاب شود

علی اکبر آقایی امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه با اشاره به اینکه لحظه به لحظه به زمان جمع‌آوری آرا برای انتخاب رئیس جمهور نزدیک می‌شویم، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی باید تحقیقات و بررسی‌های لازم را به عمل آورند تا فردی با سوابق درخشان و کارنامه‌ای افتخارآمیز به عنوان رئیس جمهور این کشور انتخاب شود.

وی تصریح کرد: لازم است که ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخاب کاندید مورد نظر خود برای ریاست جمهوری، نهایت دقت را به عمل آورند و از کسی حمایت کنند که در طول 34 سال گذشته در خط مشی اصولگرایان قرار گرفته، مشاور خوب و توانایی برای رهبری بوده همچنین در پست‌های سازمانی و اجرایی مختلف، موفق و توانمند ظاهر شده است.

آقایی با اظهار به اینکه رئیس جمهور منتخب به پشتوانه ملت موفقیت‌های زیادی به دست می‌آورد، افزود: ملت و نظام هیچ‌گاه از یکدیگر جدا نمی‌شوند بنابراین برای انتخاب نامزد اصلح باید مطالعه و بررسی‌های عمیق به عمل آید و در نهایت فرد منتخب با پشتوانه ملت، ورود به عرصه خدمت را آغاز کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در مناطق مختلف کشورمان از جمله آذربایجان غربی ظرفیت‌های زیادی در حوزه صنعت، معدن، گردشگری و ... نهفته است، افزود: منشاء همه مشکلات بودجه و کمبود اعتبار نیست بلکه در بسیاری مواقع از سوء تدبیر مقامات رنج می‌بریم بنابراین امیدوار هستیم فرد توانمندی برای پذیرفتن این پست حساس انتخاب شود.

وی اظهار داشت: بعضی مشکلات جنبه عمومی داشته و در سراسر کشور از آن رنج می‌بریم ولی بعضی از مسائل خاص یک استان است به طوری که خشک شدن دریاچه ارومیه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و دل‌مشغولی‌های ساکنان این خطه و سایر مناطق کشور است که باید در راستای پشت‌سر گذاشتن این بحران تدابیر لازم اتخاذ شود.

انتهای پیام/61002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول