اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان تبریز خبر داد

712 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری شهرستان تبریز در انتخابات ریاست جمهوری

فرماندار شهرستان تبریز گفت: 712 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 699 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است.

712 شعبه اخذ رای برای جمع‌آوری شهرستان تبریز در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تبریز، محمود چمنی در جلسه مشترک هیئت‌های اجرایی و نظارت یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در حوزه انتخابیه شهرستان تبریز با اشاره به هدف از برگزاری این جلسه برای هماهنگی بیشتر دست اندرکاران و اجرای هرچه بهتر انتخابات و فراهم کردن امکانات لازم برای اجرای انتخاباتی سالم و قانونمند، اظهار داشت: 712 شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری و 699 شعبه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعیین شده است.

وی افزود: از 712 شعبه، 17 شعبه آن سیار بوده که 14 عدد در شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه بوده و 3 صندوق سیار جهت اخذ رأی در روستاها در نظر گرفته شده است.

چمنی خاطرنشان کرد: تبلیغات ریاست جمهوری از 31 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 23 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: کاندیداها در نظر داشته باشند تبلیغات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا از 16 خرداد ماه شروع شده و بعد از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 23 خرداد ماه ممنوعیت تبلیغات اعلام شده است.

فرماندار تبریز از برنامه‌های مرکز صدا و سیمای استان آذربایجان شرقی که در آگاه سازی و دریافت دیدگاه‌های نامزدهای انتخاباتی تأثیر بسزایی داشته است، سپاسگزاری کرد. 

انتهای پیام/60002/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول