اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‎ها در خرداد 92 - 325

حسینی‌زیدی: قالیباف بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است

رئیس کمیته روحانیون ستاد حامیان مردمی دکتر قالیباف در استان گلستان گفت: این نامزد جهادی، لایق‌ترین گزینه برای انتخاب به عنوان رئیس جمهور و حضور در راس قوه مجریه است.

حسینی‌زیدی: قالیباف بهترین گزینه برای ریاست جمهوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سید قربان حسینی‌زیدی پیش از ظهر امروز در جمع تعدادی از روحانیون استان گلستان در گرگان اظهار داشت: با انتخاب قالیباف به عنوان نامزد اصلح می‌توان، دورنمایی روشن برای ایران اسلامی متصور بود و از وضعیت نامطلوبی که کشور در برخی حوزه‌ها از جمله اقتصاد و سیاست رو به رو است نجات پیدا کرد.

وی با اشاره به تجربیات موفق قالیباف در هشت سال مدیریت شهرداری، این مدیریت را الگویی مناسب برای اداره کشور قلمداد کرد.

برنامه‌های جامع قالیباف موفقیتش را تضمین می‌کند

حسینی خاطرنشان کرد: تاکید بر شایسته‌سالاری و اعتدال در گفتمان این نامزد متدین، نوید مدیری بی‌حاشیه و عمل‌گرا را می‌دهد که با تکیه بر توان تمامی نیروهای کشور می‌تواند کشور را به سمت توسعه و برنامه‌های جامع قالیباف موفقیتش را تضمین می‌کند.

وی با اشاره به دلایل انتخاب قالیباف به عنوان نامزد اصلح گفت: روح مدیریت با نشاط ملی در این نامزد جهادی توام با برنامه جامع عملیاتی موفقیت وی را به عنوان رئیس جمهور احتمالی رقم خواهد زد.

این روحانی فعال در ستاد انتخابات قالیباف در گلستان ادامه داد: بررسی عملکرد این نامزد معتدل از ابتدای سال‌های جنگ تا به امروز موفقیت‌آمیز، درخشان و قابل اتکا است.

سلامت اخلاقی قالیباف نمونه است

به گفته حسینی، دکتر قالیباف در زمینه سلامت اخلاقی نمونه بارز یک مدیر با ایمان و با تقوا هستند به طوری که در این سال‌ها حتی دشمنان ایشان نیز نتوانستند کوچک‌ترین تهمتی به ایشان در زمینه‌های مالی و یا اخلاقی وارد کنند.

وی با تاکید بر نقش روحانیت به عنوان نقطه اتکای ملت یادآور شد: در این برهه از زمان همه وظیفه داریم با توجه به فضای حساسی که وجود دارد مردم را نسبت به برنامه‌ها و ویژگی‌های‌ کاری دکتر قالیباف آگاه کنیم.

قالیباف یک رزمنده و برادر شهید

رئیس کمیته روحانیون دکتر قالیباف در استان گلستان یادآور شد: سیری بر تاریخچه کاری این نامزد انتخاباتی به عنوان یک رزمنده و برادر شهید که به همراه پدرشان در جبهه‌ها حضور داشتند، موید تعهد ایثارگرانه قالیباف به کشور و الزام عملی به ولایت فقیه است.

حسینی متذکر شد:‌ کشور در شرایط فعلی یک مدیر اجرایی اهل دین و انقلاب و دارای عملکرد جهادی می‌خواهد که خروجی این صفات ارزشمند دکتر قالیباف است.

وی با تاکید بر تلاش همه جانبه برای به ثمر رسیدن شعار «حماسه سیاسی» مدنظر مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد، ملت با رای خود به این نامزد جهادی و باتجربه، کشور را به سمت اوضاع بهتر در عرصه‌های مختلف رهنمون شود.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول