اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-258

نظری: ریاست جمهوری جایگاه آزمون و خطا نیست

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: ریاست جمهوری جایگاه آزمون و خطا نیست.

نظری: ریاست جمهوری جایگاه آزمون و خطا نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام مختار نظری صبح امروز در همایش بصیرتی اصحاب وقف و بقاع متبرکه استان مازندران که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، با بیان اینکه مهم‌ترین مشکل ما با آمریکا مشکل اعتقادی و دینی است، گفت: آمریکا هنگامی که مشاهده می‌کند کشوری بدون اتکا به آن خود را اداره می‌کند بدین منظور تحریم‌ها را ایجاد می‌کند.

نظری ادامه داد: امروز همچنان دشمن در حال تقابل با انقلاب اسلامی است که هر روز تاکتیک‌های آنان نسبت به گذشته تفاوت دارد.

وی گفت: انتخابات فرمولی در جهان معاصر است که در همه کشورها برگزار می‌شود و این همه سر و صدا ندارد اما دشمنان برای انتخابات ما از طریق رسانه‌ها به گوش مردم می‌خوانند در انتخابات شرکت نکنید.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند اگر مردم در انتخابات شرکت کردند به مانند فتنه 88 پیروزی انتخابات برای مردم شیرین نباشد، بیان داشت: در فتنه 88 عده‌ای از نخبگان کشور را خام کردند و این افراد حرف رهبری را گوش ندادند و بازیچه دست دشمنان شدند.

نظری ادامه داد: امروز تقابل ما با آمریکا همان تقابل دوران جنگ بوده و فرقی نکرده است.

وی گفت: اگر در انتخابات حضور فعال و پررنگ نداشته باشیم دشمن آن را یک امتیاز مثبت برای خود تلقی می‌کند و می‌گوید من پایگاه مردمی در این کشور دارم و تحریم‌ها نتیجه داده است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه انتخابات یک مقابله و هماورد با دشمنان است، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردمی سبب ناامیدی دشمنان شده و به آنان می‌فهماند که نمی‌توانند با تحریم‌های مختلف به اهداف شوم خود برسند.

نظری با بیان اینکه مردم باید در بین نامزدهای انتخابات بهترین گزینه را انتخاب کنند، گفت: در تبلیغات انتخابات نباید سیاه‌نمایی وجود داشته باشد و همه مشکلات به تقصیر دولت نیست و بخشی را ایادی استکبار جهانی ایجاد کردند.

وی با اشاره به اینکه همگان باید تلاش کنند تا حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای وجود داشته باشد، بیان داشت: یکی از واژه‌هایی که در وصیت‌نامه شهدا دیده می‌شود حضور مردم در صحنه است که باید حضوری آگاهانه در این راستا وجود داشته باشند و اصحاب وقف و بقاع متبرکه که دلداده اهل بیت عصمت و طهارت و انقلاب و نظام می‌باشند قطعا در این انتخابات حضوری گسترده و پرشور خواهند داشت.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با تاکید بر اینکه جایگاه ریاست جمهوری زمان آزمون و خطا نیست و باید کسی را انتخاب کرد که مدیریت درستی داشته باشد، ادامه داد: مردم باید کسی را انتخاب کنند که زمان‌شناس، ولایتمدار، اهل مشورت، دارای تدبیر و عقلانیت و دارای سوابق مثبت در گذشته باشد.

نظری در پایان گفت: تحقق حماسه سیاسی سبب افزایش عزت مردم ایران و ناامیدی در دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول