اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر:

حزب موتلفه اسلامی ولایتی را برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری شایسته‌تر می‌داند

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر گفت: حزب موتلفه اسلامی ضمن احترام به همه نامزدهای محترم ریاست جمهوری جناب آقای دکتر ولایتی را برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری شایسته‌تر می‌داند.

حزب موتلفه اسلامی ولایتی را برای تصدی مسئولیت ریاست جمهوری شایسته‌تر می‌داند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله فاتحی عصر امروز در نشست با شورای معاونین اظهار داشت: تجربه‌های ارزنده، آشنایی با مناسبات بین‌المللی، سوابق ارزنده در خدمت به اسلام و انقلاب از شاخصه‌های دکتر ولایتی است.

وی اضافه کرد: همچنین آقای دکتر ولایتی مورد اعتماد قاطبه شخصیت‌های مهم سیاسی جمهوری اسلامی است که از نظر ما این ویژگی‌ها به وی شایستگی تصدی‌گری کرسی ریاست جمهوری را داده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بوشهر در ادامه مواضع و دیدگاه‌های این حزب را در خصوص تحولات داخلی و بین‌المللی بیان کرد و افزود: توفیقات اخیر دولت سوریه به عنوان محور مقاومت منطقه‌ای نشان می‌دهد که نقشه آمریکای جهان‌خوار در سوریه کاملاً با شکست مواجه شده است و انشاالله به زودی شاهد عقب‌نشینی کامل استکبار جهانی در منطقه خواهیم بود.

فاتحی در ادامه با اشاره به قیام خونین 15 خرداد، بیداری مردم مسلمان ایران در 15 خرداد 42 را از برکات مبعث رسول گرامی اسلام دانست و بیان کرد: آنچه در 50 سال گذشته شاهد بوده‌ایم روند رو به رشد بیداری اسلامی در جهان بوده است و همه این بیداری مرهون مجاهدت‌های امام راحل عظیم‌الشان است.

وی تاکید کرد: یکی از تاکیدات مکرر امام امت به ملت سلحشور ایران اسلامی ضرورت حضور پرشور در انتخابات بوده که امروز بار دیگر فرصت حماسه‌سازی برای مردم فراهم آمده است و به فضل الهی همچون همیشه مردم عزیز ایران بار دیگر حماسه‌ساز عرصه سیاسی و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای خواهند بود.

انتهای پیام/66006/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول