اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر سمنان خبر داد

مشارکت هلال احمر سمنان در برگزاری باشکوه‏ انتخابات ریاست جمهوری

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان از مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان برای برگزاری هر چه باشکوه‏تر انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

مشارکت هلال احمر سمنان در برگزاری باشکوه‏ انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدحسین زرگر عصر امروز در جلسه جلب مشارکت اقشار مختلف مردم در انتخابات آتی در جمع جوانان داوطلب هلال احمر شهرستان سمنان در سالن اجتماعات شهدای فرمانداری سمنان، به بیان فعالیت و عملکرد جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان در طرح امداد و نجات، راهنمای مسافران نوروزی سال 92 و همچنین عملکرد جمعیت در هفته هلال احمر پرداخت.

وی برنامه‏های خود را برای همکاری و مشارکت جمعیت هلال احمر شهرستان سمنان برای برگزاری هر چه باشکوه‏تر انتخابات ریاست جمهوری ارائه کرد.

حسن سعدالدین، فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان گفت: نگاه به تاریخ انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که هر زمان به سرمایه‌های گران‏بهای جوانان توجه شده است، جوانان منشأ بروز حماسه و تحولات عظیم و سرنوشت‌ساز در کشور بوده‏اند.

وی ادامه داد: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را در سنگر جنگ نرم علیه نظام و تخریب انتخابات 24 خرداد به کار گرفته است، جوانان ایرانی باید با مشارکت سیاسی آگاهانه در انتخابات، بار دیگر رشد و بلوغ سیاسی خود را برای دشمنان قسم‏خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش می‏گذارند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان مشارکت جوانان در تمام صحنه‌های انقلاب همچون سازندگی، دفاع مقابل توطئه‌های داخلی و خارجی و حضور فعال در انتخابات را بیانگر اعتماد به نفس در جوانان ایرانی پیرو ولایت دانست.

سعدالدین ادامه داد: جوانی فصل رویش و شکوفا شدن استعدادهاست و بهره‏برداری و سمت‏دهی به این استعدادها برای توسعه سیاسی و اجتماعی و اقتصادی و پیشرفت کشور یکی از وظایف و اهداف مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‏شود.

وی با اشاره به انتخابات پیش‏رو و اهمیت مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه در این انتخابات با توجه به شرایط کنونی کشور تصریح کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه جوانان یک‏بار دیگر در 24 خرداد، حماسه دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان به بیان وظایف و نقش رئیس‏جمهور با توجه به قانون اساسی جمهوری اسلامی و همچنین به بیان اهمیت انتخابات و وظایف و نقش شوراهای اسلامی شهر و روستا در پیشرفت و توسعه شهری و روستایی پرداخت و جوانان را تا حدودی به این وظایف آشنا کرد.

سعدالدین در پایان به سئوالات جوانان در خصوص نحوه فرایندهای مختلف برگزاری انتخابات و تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان سمنان پاسخ داد.

انتهای پیام/2249/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول