اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

ریشه‌کنی تورم اولویت دولت یازدهم است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه‌کنی تورم و فساد در دولت آینده (یازدهم) اولویت است.

ریشه‌کنی تورم اولویت دولت یازدهم است

روح‌الله جانی‌عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا اظهار داشت: رسیدگی به مسئله تورم، مبارزه تمام‌بخشی با فساد و پدیده رانت‌خواری در دولت آینده لازم است مورد توجه قرار گرفته و با جدیت برای تحقق آن کوشش صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به تشدید فشار و تنگناهای به وجود آمده، باید با همدلی و رعایت ضوابط کشور را به سوی تعالی و اقتصاد پویا سوق داد و رضایت‌مندی مردمی را بیشتر و قوی‌تر جلب کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به موضوع تولید و ضرورت پرداخت به کارخانه‌ها به ویژه در بحث خودروسازی و تولید این محصول با قیمت مناسب پرداخت و به آن اشاره کرد.

عباسپور ابعاد و زوایای گوناگون تورم قیمت خودرو را به عنوان مسئله اصلی مورد اشاره قرار داد و افزود: تعیین قیمت‌گذاری خودرو به علت انحصاری بودن محصول بر عهده شورای رقابت قرار داده شده است و این شورا تصمیم را برای قیمت‌گذاری محصولات انحصاری اتخاذ می‌کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: تمام خودروسازان کشور پس از قیمت‌گذاری شورای رقابت موظف و مکلف به اطاعت از این حکم هستند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: البته خودروسازان نیز استدلالی که دارند این است که قیمت تمام‌شده محصول بیشتر از میزان فروش است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: هنگامی که سود محاسباتی و حاشیه سود در نظر گرفته شود قیمت بالاتری از میزان هزینه‌های تولید به وجود می‌آید که خودروسازان با این حال موضوع قیمت‌گذاری پذیرفته و تا به امروز به آن عمل کردند.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول