اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-240

رضایی: مردم با خلق حماسه سیاسی دولت کارآمد ایجاد می‌کنند

فرماندار چالوس با حضور در ستاد کاندیداهای شورای اسلامی شهر هچیرود گفت: مردم با خلق حماسه سیاسی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است، زمینه ایجاد دولت کارآمد را فراهم می‌کنند.

رضایی: مردم با خلق حماسه سیاسی دولت کارآمد ایجاد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی پیش از ظهر امروز با حضور در ستاد کاندیداهای شورای اسلامی شهر هچیرود از روند تبلیغات کاندیداهای شورای شهر و روستا در این حوزه بازدید کرد.

فرماندار چالوس در حاشیه این بازدید به خبرنگار فارس گفت: مردم شهر هچیرود به دلیل بالا بودن فرهنگ عمومی در انجام رقابت‏های انتخاباتی نیز اصل رعایت اخلاق را همواره مدنظر قرار می‏دهند.

رضایی روند تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر هچیرود را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا مردم با شور و شوق کاندیدای اصلح خود را انتخاب کنند و حماسه‌ای عظیم بوجود آورند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس در پایان گفت: قطعاً مردم ایران همچون گذشته در انتخابات پیش‌رو نیز با بصیرت و آگاهی مشارکت جدی خواهند داشت و با خلق حماسه سیاسی که مدنظر رهبر فرزانه انقلاب است زمینه ایجاد دولت کارآمد را فراهم می‌کنند.

به گزارش فارس، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در 24 ماه خرداد امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول