اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

دولت آینده باید به دنبال صادرات اورانیوم 20 درصدی باشد

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: درآمد یک کیلوگرم اورانیوم 20 درصدی بسیار به صرفه‌تر از فروش نفت است و دولت آینده باید درآمد خود را بر این موضوع متمرکز کند.

دولت آینده باید به دنبال صادرات اورانیوم 20 درصدی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در مراسم جشن عید مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) که به همت هیئت مکتب‌الزهرا (س) قزوین در مسجد طاق بهلول (مسجد‌الزهرا(س)) شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: روزی آمریکایی‌ها صحبت غنی‌سازی 3.5 درصدی اورانیوم را بر سر زبان‌هایشان داشتند، ولی امروز به فضل خداوند و تلاش دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی مخصوصا شهید دکتر شهریاری، ایران اسلامی 220 کیلوگرم اورانیوم 20 درصدی غنی شده دارد.

وی اضافه کرد: ارتباط با آمریکا نه تنها به نفع ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، بلکه موجب می‌شود ما از آرمان‌های امام خمینی (ره) دور شویم.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در دولت اصلاحات از منافع خودمان در بحث هسته‌ای عقب‌نشینی کردیم که نتیجه آن نه تنها به نفع نظام رقم نخورد، بلکه موجب افزایش تحریم‌ها علیه ایران شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های رئیس جمهور شجاعت است، ادامه داد: کسی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنید که شجاع باشد تا در مقابل تهدیدات استکبار جهانی نترسیده و از حقوق مردم ایران در مجامع بین‌المللی دفاع کند.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را مهم برشمرد و افزود: حضرت آقا بارها در سخنرانی‌هایشان به اهمیت حضور مردم در پای صندوق‌های رأی اشاره کرده و این موضوع را موجب افزایش اقتدار و امنیت بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان می‌کنند.

حسینی تأکید کرد: مردم فهیم ایران اسلامی برای اینکه اقتدار نظام را بیشتر از گذشته کرده، باید اعضای خانواده‌ خود را به حضور در پای صندوق‌های رأی ترغیب کنند تا فرد اصلح به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خطاب به ملت شریف ایران اسلامی گفت: اعضای خانواده خود را به حضور در انتخابات ترغیب کرده تا در روز 24 خرداد ماه در پای صندوق‌های رأی حضوری پرشور داشته باشند.

حسینی ابراز کرد: مردم باید در انتخاب اعضای شورای اسلامی شهر دقت لازم را به کار برده تا اینکه شهردار که با رأی اعضای این شورا انتخاب می‌شود، فردی باشد که درآمد شهرداری را در مسیر توسعه و آبادانی شهر هزینه کند.

وی تدین، مدیریت و عدم رانت‌خواری را از ملاک‌های بارز اعضای شورای اسلامی شهر و روستا برشمرد و افزود: مردم در انتخاب اعضای شورای اسلامی باید دقت لازم را به کار برده تا فردی انتخاب شود که به چنین خصوصیاتی آراسته باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنرانیش با اشاره به اینکه رسول خداوند به مقام زن بسیار ارج و قرب قائل بودند، بیان کرد: رسول خدا (ص) در آن زمان که میان اعراب زنده به گور کردن دختران مرسوم بود، دختر را مایه رحمت معرفی کردند و فرمودند هر کس سه دختر داشته باشد بهشت بر او واجب است.

وی ابراز داشت: میان زنان و مردان تفاوتی وجود دارد، زنان از عاطفه بیشتری نسبت به مردان برخوردار بوده تا جایی که زنان در بعضی از جایگاه‌ها همچون قضاوت نمی‌توانند فعالیت داشته باشند.

حسینی با بیان اینکه نقش زن در تربیت فرزندان نقش کلیدی است، گفت: بیشتر اوقات مادران باید در حریم امن خانه سپری شده تا فرزندان از عاطفه مادر بهره‌مند شوند.

وی عنوان کرد: اگر مادران وقت کمی برای تربیت فرزندان خود گذاشته باید رنج دوران سالمندی را در خانه سالمندان بچشند.

انتهای پیام/77001/ج40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول