اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بافت عنوان کرد

ارادت در ادارات دولتی به کاندیداها ممنوع

معاون فرماندار بافت گفت: هر فرد برای انتخاب ممکن است که سلیقه‌ای داشته باشد، اما در ادارات نباید برای عرض ارادت به کاندیداها تبلیغات شود.

ارادت در ادارات دولتی به کاندیداها ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، سید رضا حسینی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: انتخابات امسال حماسه سیاسی است و پیش زمینه‌ و یک مسئله متفاوت از انتخابات‌های قبل، زیرا پیامد‌های بین‌المللی خاصی دارد.

وی افزود: امروزه بدخواهان ما با امکانات وسیع رسانه‌ای خود با تمام توان درصدد هستند تا انتخابات را به حاشیه بکشند، ما هم باید تمام توان خود را در راستای خنثی کردن تلاش دشمن به کار گیریم و در راستای خلق حماسه سیاسی تلاش کنیم.

حسینی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی متکی به علاقه مردم است و انتخابات این را می‌رساند که در نظام ما مردم حرف اول و آخر را می‌زنند، این انتخابات خیلی مهم است و هر آنچه را که بکاریم، درو می‌کنیم.

وی بیان کرد: ما در عرصه علمی جایگاه والایی داریم و به گفته رهبری چند سال آینده از همه جلوتر هستیم در عرصه سیاسی جایگاه خاصی داریم که این انتخابات و خلق حماسه جایگاه ما را بالاتر می‌برد.

حسینی خاطر نشان کرد: این وظیفه ما است که برای مردم روشنگری کنیم و اقدامات نظام را برای شهرستان بیان کنیم، ما نباید تکمیل کننده پازل دشمن باشیم اگر اقدامات نظام کم قلمداد شود و بی‌انصافی کنیم به خودمان ضربه زدیم.

وی اذعان داشت: هر کدام از ما مسئولان باید چهره‌ای ضد دشمن و خنثی کننده باشیم، هر فرد برای انتخاب ممکن است که سلیقه‌ای داشته باشد، اما رئیس ادارات نباید از کاندیدا در اداره خود تبلیغ کنند.

حسینی گفت: با این هوش و موقعیت‌شناسی که مردم ایران دارند ما مطمئن هستیم که انتخابات امسال خیلی باشکوه برگزار و سیلی محکمی بر دشمن می‌زنند.

انتهای پیام/80024/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول