اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد روحانی:

عدم استفاده دولت فعلی از اصلاح‌طلبان موجب گرانی در کشور شد

سخنگوی مرکز ستاد روحانی ادعا کرد: دولت‌های نهم و دهم در هشت سال گذشته از نیروهای شایسته اصلاح‌طلبان در اداره کشور استفاده نکرد و به همین دلیل موجب شد که گرانی، بیکاری و تورم در کشور افزایش یابد.

عدم استفاده دولت فعلی از اصلاح‌طلبان موجب گرانی در کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدباقر نوبخت در همایش حامیان روحانی که در سالن کوثر برگزار شد، با بیان اینکه فردا نتیجه قطعی ائتلاف محمدرضا عارف و حسن روحانی اعلام می‌شود، اظهار داشت: با ائتلاف بین دو حزب اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری یک نفر از این دو نامزد کناره‌گیری می‌کند.

وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی سکان‌دار کشتی اعتدال گرایی و خاتمی مدیر و رهبر اصلاح‌طلبانه است، ابراز داشت: این دو حزب با یکدیگر برای برقراری وحدت ملی و اتحاد کشور ادغام شده تا کلید موفقیت را به دست روحانی دهند و با انتخاب ایشان به عنوان رئیس‌جمهوری بار دیگر نیروهای این حزب‌ها فعال‌تر به صحنه بیایند.

سخنگوی مرکز ستاد روحانی به رد صلاحیت هاشمی اشاره کرد و گفت: این مرد بزرگ انقلابی با صبر و خویشتنداری این موضوع را تحمل کردند و با انگیزه و بزرگواری به ما گفتند از روحانی حمایت کنید چراکه ایشان منشوری از حقوق شهروندی دارند و می‌توانند حقوق ضایع شده شهروندان را احیا کند.

نوبخت با بیان اینکه روحانی از نیروهای شایسته نظام به ویژه اصلاح‌طلبان برای اداره کشور حمایت و استفاده می‌کند، ابراز داشت: دولت دهم از این افراد استفاده نکرد و آنان در ارایه خدمت به نظام محروم ماندند که با انتخاب روحانی این افراد مجددا به صحنه انقلاب باز می‌گردند.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه اذعان داشت: اصلاح طلبان در هشت سال از حکومت دولت نهم و دهم در ارایه خدمت به نظام در حاشیه بودند و در این مدت برنامه‌هایی را تدوین می‌کردند تا در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری مردم را از گرفتاری‌های اقتصادی و اجتماعی نجات دهد.

معاون مالی پژوهش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام تاکید کرد: اصلاح طلبان با اجرای برنامه جامع که پشتوانه بدنه کشور باشد می‌توانند مشکلات اقتصادی و اجتماعی کشور را برطرف کنند.

سخنگوی مرکز ستاد روحانی ابراز داشت: روحانی در دولت تدبیر و امید از نیروهای شایسته برای اداره کشور استفاده می‌کند تا بتواند گرانی و تورم را مهار و اشتغال و قدرت خرید مردم را افزایش دهد.

عدم استفاده دولت فعلی از اصلاح‌طلبان موجب گرانی در کشور شد

وی با بیان اینکه دولت نهم و دهم در این هشت سال گذشته از نیروهای شایسته اصلاح‌طلبان در اداره کشور استفاده نکرد، اظهار داشت: همین دلیل موجب شد که گرانی، بیکاری و تورم در کشور افزایش یابد.

این مسئول ادامه داد: به مدت هشت سال کشور از وجود نیروهای متخصص، متدین و کاردان اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان محروم ماند و اگر در یازدهمین دوره انتخابات قدرت به دست این دو حزب بیافتد تمام اصولگرایان باید بدانند که این حزب از آنان انتقام نمی‌گیرد چراکه آنان هدفشان استفاده از نیروهای شایسته، معتدل و معقول در اداره کشور است.

معاون مالی پژوهش‌های مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص نظام متذکر شد: سه میلیون و 500 هزار نفر شب‌ها بدون داشتن قرص نان و کوچکترین درآمدی سر به بالین می‌گذارند که این مهم به معنای واقعی عملی کردن وصیت نامه امام راحل نبود.

نیروهای اصول‌گرا و اصلاح‌طلب باید در کنار یکدیگر کشور را اداره کنند

وی به وصیت‌نامه امام راحل اشاره کرد و گفت: رمز بقای نظام جمهوری اسلامی در وصیت‌نامه امام راحل وحدت است که جوانان با مطالعه این وصیت نامه می‌توانند بیشتر با دیدگاه‌های امام راحل آشنا شوند و برای برقراری اتحاد و همبستگی بین یکدیگر تلاش کنند.

سخنگوی مرکز ستاد روحانی با بیان اینکه کسانی که مدعی پیرو امام راحل هستند باید برقراری وحدت بین نیروهای کاردان کشور برای برطرف کردن مشکلات را در وصیت نامه امام خمینی (ره) مطالعه کنند، بیان کرد: رهبر کبیر انقلاب به استفاده نیروهای اصیل، معتقد و وفادار به اسلام تاکید داشتند بر این اساس نیروهای اصول‌گرا و اصلاح‌طلب باید در کنار یکدیگر کشور را اداره کنند.

دبیرکل حزب اعتدال و توسعه با اشاره به اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان بودند که با وحدت بین یکدیگر توانستند دشمنان اسلام را شکست دهند، اذعان داشت: شهدای اصلاح‌طلب در مزارهای شهدا گواهی روشن این مطلب است.

انتهای پیام/77009/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول