اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی اکبر ولایتی:

مسکن مهر به تملک افراد در بیاید/ درمان رایگان، هدیه دولت متمم به ملت

یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: باید نواقص مسکن مهر برطرف شود و افراد به جای اجاره 99 ساله مالک خانه شوند که نیاز به مصوبه مجلس دارد.

مسکن مهر به تملک افراد در بیاید/ درمان رایگان، هدیه دولت متمم به ملت

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر ولایتی لحظاتی پیش در سفر به استان فارس در جمع مردم در ورزشگاه بزرگ شهید دستغیب شیراز اظهار داشت: دولت متمم درمان رایگان برای ملت را تدارک می‌بیند چرا که شرایط فعلی دفترچه بیمه کاربرد 30 درصدی دارد و قابل پذیرش نیست.

وی افزود: باید با ارائه دفترچه بیمه هیچ‌کس مبلغی از جیب خود پرداخت نکند.

مشاور مقام معظم رهبری با تاکید بر بیمه کشاورزی ابراز داشت: در مورد امراض صعب‌العلاج چنانکه استان فارس نخستین حرف را از نظر پزشکی در کشور می‌زند، دولت باید ردیفی را برای درمان این بیماران قرار دهد چراکه رنج این بیماران به تنهایی برای آنها کافی است.

وی تصریح کرد: کار پیوند اعضا باید از سوی دولت پیگیری شده و هزینه‌های درمان آن پرداخت شود.

ولایتی بیان کرد: ادامه روند بیداری اسلامی به اتحاد جهان اسلام می‌انجامد چنانکه در چند دوره اجلاس بیداری اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری منشور اساسی بیداری اسلامی برای کشورهای مسلمان تبیین شد.

وی با بیان اینکه ایران قدرت نخست منطقه و تاثیرگذار در جهان است ،اضافه کرد: در این راستا با هر کشوری که آماده باشد روابط خود را با احترام متقابل و حقوق دوطرفه برقرار کند، گسترش می‌دهیم.

به گزارش فارس، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از ایلات و عشایر و سایر اقشار مردم برگزار شد، پرتال مرکزی خبری ستادهای دکتر ولایتی در سراسر کشور به مرکزیت شیراز رونمایی و اعلام شد هواداران وی می‌توانند با ارسال عدد یک به 30006666 از اخبار این سامانه با اطلاع شوند.

انتهای پیام/ 2448/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول