اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی-229

شافعیان: دولت متمم کارگزاران متدین و باتجربه را به کار می‌گیرد

دبیر ستاد انتخاباتی ولایتی در مازندران درباره برنامه‌های دولت متمم در کشور گفت: در دولت متمم از مدیران و کارگزاران متدین و باتجربه استفاده می‌شود.

شافعیان: دولت متمم کارگزاران متدین و باتجربه را به کار می‌گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمدرضا شافعیان صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اعلام اینکه انتخابات در جمهوری اسلامی ایران عرصه رقابت مومنان برای خدمتگذاری به مردم است، اظهار داشت: خداوند به مومنان تکلیف کرد که در عرصه خدمت‌رسانی به مردم از همدیگر سبقت بگیرند.

وی به حضور مقتدرانه مردم در صحنه‌های مختلف نظام اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات به اعتبار نظام می‌افزاید و نفس حضور مردم برای نظام برکاتی را به همراه دارد.

دبیر ستاد انتخاباتی ولایتی در مازندران درباره برنامه‌های دولت متمم در کشور بیان داشت: در دولت متمم از مدیران و کارگزاران متدین و باتجربه بکارگیری می‌شود.

وی گفت: در دولت آینده مشورت‌پذیری و بکارگیری نیروهای متخصص از اصولی است که مدنظر قرار می‌گیرد و دو اصل عزت و سربلندی ایران اسلامی را در برنامه جدی دولت متمم قرار دارد.

شافعیان در ادامه بیان داشت: در دولت متمم، ایرانیان شایسته برخورداری از آرامش و امنیت، رفاه و درآمد مناسب هستند و امکانات علمی و فرهنگی مناسبی برای توسعه فرهنگی در نظر گرفته شد.

وی درباره برنامه‌های دولت متمم برای رفع مشکلات اجتماعی بیان داشت: پنج برنامه برای ایجاد عدالت اجتماعی و هفت برنامه در توسعه کارآفرینی و ریشه‌کن کردن گرانی در کشور تدوین شد.

دبیر ستاد انتخاباتی ولایتی درمازندران در ادامه یادآور شد: در دولت متمم برای همه بخش‌های مختلف کشور منشور مناسبی تدوین شد که در همه برنامه‌های تدوین شده عزت ایران اسلامی و تامین رفاه برای مردم در صدر برنامه‌ها قرار دارد.

وی اضافه کرد: 21 اقدام دولت متمم برای نیل به آرمان‌های دولت در سیاست خارجی تنظیم و برای اجرای آماده است که در این برنامه‌ها تنظیم سیاست خارجی در راستای حمایت از تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌ای، منشور دولت متمم در ارتقای امنیت ملی، دفاع، منشور اقتصادی دولت متمم نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول