اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روحانی در جمع مردم آذربایجان‌غربی:

آ‌زادی در «دولت روحانی» به معنای واقعی نمایان می‌شود ‌/ مسیرم صلح‌ با جهان است

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه در دولت من آزادی به معنای واقعی وجود خواهد داشت گفت: در دولت تدبیر و امید زنان از حضور در مجامع عمومی از جمله پارک‌ها، خیابان و فروشگاه‌ها واهمه‌ای نخواهند ‌داشت.

آ‌زادی در «دولت روحانی» به معنای واقعی نمایان می‌شود ‌/ مسیرم صلح‌ با جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسن روحانی بعد از ظهر امروز در جمع مردم آذربایجان غربی در سالن ورزشی شهید آهندوست این شهر، اظهار داشت: با دولت تدبیر و امید به میدان آمده‌ام و قول می‌دهم در این دولت به موضوع اشتغال جوانان توجه ویژه‌ای داشته باشم.

وی با بیان اینکه در دولت آینده شاهد وجود دو میلیون نفر جوان بیکار نخواهیم بود، تصریح کرد: هم اکنون جوانان تحصیل کرده و بیکار زیادی در کشور وجود دارد که دولت کنونی نسبت به اشتغال آن‌‌ها اقدامات قابل توجهی انجام نداده است.

روحانی با تاکید بر حضور مردم در پای صندوق‌های رای، افزود: 24 خرداد ماه حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنیم.

وی خواستار همراهی مردم در انتخابات شد و گفت: 24 خرداد ماه سرنوشت کشور را تعیین خواهیم کرد.

روحانی اظهار داشت: ما مسیر صلح، دوستی و برادری را جایگزین خواهیم کرد و در دولت تدبیر و امید از آمار دروغ خبری نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید آرامش را به مردم به ارمغان می‌آوریم، تصریح کرد: دولت آینده دولت عمل خواهد بود نه دولت شعار.

دریاچه ارومیه را در نخستین روز کاری دولتم در دستور کار قرار می‌دهم

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه با بیان اینکه قول می‌دهم در نخستین روز کاری دولت، موضوع دریاچه ارومیه را در دستور کار خود قرار دهم، گفت: اگر بار مسئولیت اجرایی کشور را به دوش من بگذارید دریاچه ارومیه از اولویت‌های کاری من خواهد بود.

روحانی اعلام کرد: در مرکز مطالعات استراتژیک مدتهاست یک کارگروه ویژه برای دریاچه ارومیه تشکیل شده است که طی نخستین بررسی‌های اعلام شده اگر دریاچه ارومیه خشک شود 14 میلیون نفر دچار مشکل می‌شوند.

وی اعلام کرد: قول می‌دهم احیای دریاچه ارومیه از اولویت‌های اصلی من در دولت باشد.

اجرای اصل 15 قانون اساسی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: اجرای اصل 15 قانون اساسی یکی دیگر از برنامه‌های من بوده و بدون شک این قانون را اجرایی می‌کنم.

وی با بیان اینکه تمام اقوام با هم برادر و برابر هستند، اعلام کرد: رعایت حقوق شهروندی را در دولت تدبیر و امید شاهد خواهیم بود.

روحانی ادامه داد: اجرای اصل 15 قانون اساسی از حقوق مردم است که باید رعایت شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های چشم‌انداز 20 ساله، گفت: برنامه‌هایی که برای رسیدن به چشم‌انداز 20 ساله کشور وجود دارد را به جد پیگیری می‌کنم.

روحانی با بیان اینکه در دولت من آزادی به معنای واقعی وجود خواهد داشت، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید زنان از حضور در مجامع عمومی از جمله پارک‌ها، خیابان و فروشگاه‌ها واهمه‌ای نخواهند ‌داشت.

انتهای پیام/61009/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول