اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات جلیلی در کردستان:

اگر وعده دولت‌های قبلی اجرایی شود مشکلی باقی نمی‌ماند / جلیلی اهل شعار نیست

رئیس ستاد انتخابات سعید جلیلی در استان کردستان گفت: این نامزد اصولگرای ریاست جمهوری اهل شعار نیست و معتقد است که کمبود برنامه نداریم بلکه مشکل ساختاری و اجرای برنامه داریم.

اگر وعده دولت‌های قبلی اجرایی شود مشکلی باقی نمی‌ماند / جلیلی اهل شعار نیست

محمد الله‌مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: برخی از کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه‌هایی اعلام می‌کنند که در طول 4 سال قابل تحقق نیست اما آقای جلیلی اعتقادی به شعار ندارد بلکه معتقد است که باید به جای ارائه برنامه، برنامه‌های اجرا نشده دولت‌های قبلی را اجرایی کنیم.

وی اضافه کرد: به عقیده جلیلی، ماشین دولت ضعیف است و برای اجرای برنامه‌های تدوین شده باید تقویت شود چرا که به اندازه کافی و به ویژه در سند چشم‌انداز برنامه تدوین شده است و این را مردم همه می‌فهمند.

الله‌مرادی گفت: آقای جلیلی برای ادای دین به صحنه انتخابات آمدند چرا که عقیده دارند حضور در این عرصه یک تکلیف است و باید ادا شود.

به گفته رئیس ستاد انتخابات دکتر جلیلی در استان کردستان، این نامزد ریاست جمهوری اگر در این رقابت پیروز هم نشود وظیفه خود را انجام داده است و شخص جلیلی تبلیغات را نوعی فریب قلمداد می‌کند بلکه اعتقاد دارد که باید باور شخص به مردم معرفی شود.

وی تصریح کرد: دکتر جلیلی به دنبال پیاده کردن گفتمان انقلاب اسلامی، حاکمیت و رهبری است حالا چه در پست ریاست جمهوری باشد و یا در جایی دیگر.

الله‌مرادی یادآور شد: بر همین اساس در ستادهای آقای جلیلی افرادی حضور پیدا کرده‌اند که احساس می‌کنند گفتمان این نامزد انتخاباتی می‌تواند پرچمدار گفتمان انقلاب اسلامی باشد و به همین دلیل ستادهای خودجوشی را تشکیل داده‌اند.

وی افزود: هر چند ستادهای دکتر جلیلی در کردستان خودجوش است اما از افرادی فوق‌العاده سالم و بدون حاشیه استفاده شده است و از اصولگراهای عامل هستند.

رئیس ستاد انتخابات دکتر جلیلی در استان کردستان در ادامه گفت: اقبال عمومی در کردستان نسبت به دکتر جلیلی خیلی زیاد است و از قشر خاکستری گرفته تا مهندسین، جامعه پزشکی و نخبگان همگی در قالب ستادهای جلیلی حضور می‌یابند و وی را به سایرین معرفی می‌کنند.

وی اضافه کرد: دکتر جلیلی چون تریبون آشکاری در اختیار نداشت که خود را به مردم معرفی کند و به لحاظ شغلی و کاری به نوعی اقداماتش قابل رویت نیست لذا انتظار نمی‌رفت که این حجم مردمی نسبت به وی ابراز علاقه کنند.

الله‌مرادی خاطرنشان کرد: مردم کردستان با این مسائل نشان دادند که گفتمان اصولگرایی در این استان بسیار غنی‌تر از سایر استان‌هاست در صورتی که شایعاتی می‌شود که جریان اصولگرا در کردستان جایگاهی ندارد.

وی ادامه داد: افرادی می‌خواستند که آقای جلیلی را وادار کنند تا اینکه دولت را زیر سئوال ببرد اما وی اعتقاد به سیاه‌نمایی ندارد در حالی که انتقادهای سازنده‌ای نسبت به دولت دارد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر جلیلی در استان کردستان خدمات دولت را شایسته تقدیر دانست و گفت: دولت اطرافیانی از جنس خواص منحرف را برای خودش درست کرد که اگر نبود به این انحراف فعلی نمی‌رسید و تمام آن نقاط قوت را تحت تأثیر قرار نمی‌داد.

وی در ادامه افزود: تمامی کسانی که در تیم‌های کاندیداهای ریاست جمهوری قرار دارند سربازان نظام اسلامی هستند و از کسانی که در منزل نشسته و می‌خواهند بدانند که چه کسی رأی می‌آورد، نسبت به نظام دلسوزتر هستند.

الله‌مرادی به برخی وعده‌های کاندیداها اشاره کرد و گفت: برخی وعده‌ها وعده‌های خلاف بوده و از جانب کاندیداها بی‌انصافی است.

وی همچنین گفت: بنده آقای جلیلی را اصلح می‌دانم چون اهل شعار نیست، اعتقاد به گفتمان انقلاب اسلامی دارد، در آینده حاشیه‌سازی نمی‌کند، مشکلات اقتصادی را دوباره برای مردم به بار نمی‌آورد و نظام اسلامی و قوای سه‌گانه را در برابر هم قرار نمی‌دهد.

رئیس ستاد انتخابات دکتر جلیلی در استان کردستان مبنای کار ستاد را مشارکت حداکثری خواند و گفت: بر این باوریم که مشارکت حداکثری پشتوانه‌ای قوی برای نظام اسلامی خواهد بود و گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا را به یک گفتمان غالب تبدیل می‌کند کما اینکه اکنون نیز تاثیرگذاری خوبی در جهان داشته است.

انتهای پیام/79001/و40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول