اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات کرمان:

دستگاه‌های دولتی امکاناتی به نفع کاندیداها صرف نکنند

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان گفت: استفاده هرگونه امکانات دولتی برای کاندیداها ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

دستگاه‌های دولتی امکاناتی به نفع کاندیداها صرف نکنند

حجت‌الاسلام مهدی عربپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به اینکه رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدها باید خوبی‌ کاندیداهای خودشان را مطرح کنند، اظهار داشت: باید توجه شود، علیه کاندیداهای دیگر صحبت نشود و حیثیت آنان زیر سئوال نرود که این از نظر تبلیغات ممنوع است.

وی تصریح کرد: از میزهای خطابه و تریبون‌های عمومی مانند تریبون نماز جمعه و ... نباید برای کاندیدا یا علیه وی صحبت شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان از کارمندان دستگاه‌های اداری خواست در ساعات اداری برای هیچ کاندیدی تبلیغ نکنند و این افراد در ساعات غیراداری می‌توانند برای کاندید مورد نظرشان تبلیغ کنند.

وی با تأکید بر اینکه از دستگاه‌های دولتی خواسته می‌شود هیچگونه امکاناتی به نفع کاندیداها صرف نکنند، تصریح کرد: استفاده هرگونه امکانات دولتی برای کاندیداها ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.

عربپور با بیان اینکه شرکت‌ها حق ندارند از بودجه‌های عمومی برای کاندیداها استفاده کنند، یادآور شد: مدیران دستگاه‌ها حق ندارند با عنوان خود شامل مدیرکل یا معاون برای کاندیدایی تبلیغ کنند.

وی با بیان اینکه حامیان کاندیداها باید تبلیغاتشان را در محل‌های مجاز نصب کنند، خاطر نشان کرد: نصب اینگونه آگهی‌ها و تبلیغات بر تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تابلوهای دستگاه‌های اداری خلاف قانون است.

عربپور پاره کردن پوسترها و اطلاعیه‌های کاندیداهای دیگر را ممنوع دانست و افزود: اگر کسی این کار را انجام دهد، دستگاه‌های انتظامی و نظامی با وی برخورد می‌کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه رسانه‌های جمعی به‌ویژه مطبوعات حق درج آگهی علیه کاندیدا را ندارند، تصریح کرد: اگر رسانه‌ها به دروغ اعلام کنند، کسی از کاندیداها انصراف داده، این خلاف قانون است و با آن‌ها برخورد می‌شود. 

وی افزود: ما انتظار داریم همه هواداران ستادهای تبلیغاتی با رعایت قانون تبلیغات سالمی داشته باشند تا همواره فضای جامعه فضایی سالم و اخلاقی شود.

انتهای پیام/2446/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول