اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جلیلی در جمع مردم شهرکرد:

اگر ساختار دولت را متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی نکنیم به پیشرفت نمی‌رسیم

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر ساختار دولت را متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی نکنیم به پیشرفت مورد نظر خود نمی‎رسیم.

اگر ساختار دولت را متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی نکنیم به پیشرفت نمی‌رسیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سعید جلیلی بعدازظهر امروز در جمع مردم شهرکرد اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم به ما مسلمانان بشارت داده که با استقامت و پایداری در راه ارزش‌های الهی می‎توان به پیروزی بزرگی دست پیدا کرد.

وی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مصداق تحقق وعده الهی دانست و ادامه داد: ما در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با پایداری و استقامت و با رهبری امام خمینی(ره) توانستیم به پیروزی و سربلندی برسیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برهمین اساس هرگاه ما استقامت کنیم، بی‎شک پیروزی بزرگی نصیب ما می‎شود و این می‎طلبد تا در این مقطع مهم هم استقامت داشته باشیم.

جلیلی با بیان اینکه ایران به یک کشور مهم در سطح منطقه و جهان تبدیل شده است، تصریح کرد: این اقتدار از سوی دشمنان کشور هم به صراحت بیان شده و خواستار دخالت ایران در رفع مشکلات و مسائل هستند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن در عرصه انرژی هسته‌‎ای، افزود: دشمن از غنی‎سازی انرژی هسته‌ای ما نمی‎ترسد؛ بلکه از این هراس دارد که مبادا استعداد جوانان ما شکوفا شود.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ایران اسلامی به الگویی برای کشورهای جهان تبدیل شده است، عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا الگویی والایی از حکومت‌داری به کشورهای جهان ارائه دهیم و لازمه این امر این است که فرمول گفتمان اسلام ناب را به کار گیریم.

جلیلی یادآور شد: ما به مدد گفتمان اسلام ناب و انقلاب به موفقیت‌های بسیار دست پیدا کرده‌ایم و در حال حاضر در موقعیت خیبر قرار داریم.

وی بر ضرورت انطباق ساختار دولت با گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد و ابراز کرد: ما اگر ساختار دولت را متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی نکنیم به پیشرفت مورد نظر نمی‎رسیم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد: لازمه این کار این است که فساد از دستگاه‌های اداری خارج شود.

جلیلی در پایان با بیان اینکه باید مردم را باور کرد و آن‌ها را به صحنه آورد، بیان داشت: ملتی که توانسته پیروزهای بزرگی به دست آورد و در برابر قدرت‌ها بایستد، می‎تواند در برابر فساد و سیستم غلط بوروکراسی هم به پیروزی برسد.

انتهای پیام/68004/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول