اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته حفاظت ستاد انتخابات کرمان:

رسانه‌ها توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را به مردم گوش‌زد کنند

رئیس کمیته استعلامات و حفاظت ستاد انتخابات استان کرمان گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه دشمن‌شناسی باید پربارتر شود و رسانه‌ها حربه‌ها و توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را به مردم گوش‌زد کنند.

رسانه‌ها توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را به مردم گوش‌زد کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ علی توکلی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: اقدامات کمیته اطلاع‌رسانی کرمان به موقع است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر مشارکت گسترده و حماسی مردم در انتخابات تاکید دارند، افزود: اطلاع‌رسانی در زمینه دشمن‌شناسی باید پربارتر شود و حربه‌ها و توطئه‌های دشمنان را به مردم گوش‌زد کنیم.

رئیس کمیته استعلامات و حفاظت ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی باید به بحث دشمن‌شناسی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

توکلی با اشاره به اینکه تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر کرمان بسیار زیاد است، ابراز داشت: تبلیغات کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در کرمان بیشتر از تبلیغات ریاست جمهوری است.

در این نشست مدیر خبرگزاری فارس در استان کرمان اظهار داشت: خبرگزاری فارس در چارچوب سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری و در راستای منافع ملی گام بر می‌دارد.

اصغر سعیدی عنوان کرد: فعالیت خبرگزاری فارس از ماه‌ها قبل از انتخابات برای حضور پرشور و حداکثری مردم در سطح کلان کشور و همچنین استان کرمان آغاز شده است.

وی بیان داشت: خبرگزاری فارس در استان کرمان با انتشار اخبار، گزارش‌ها و یادداشت‌های انتخاباتی برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات و تحقق حماسه سیاسی گام بر می‌دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران خبرگزاری فارس در سراسر استان کرمان با ستادهای انتخاباتی در تعامل هستند، افزود: خبرنگاران فارس از نخستین لحظات آغاز انتخابات در ستادهای انتخابات شهرستان‌ها و مرکز استان کرمان حضور دارند و به صورت 24 ساعته آماده‌باش هستند.

سعیدی با بیان اینکه دفتر خبرگزاری فارس در کرمان هم به صورت 24 ساعته آماده دریافت اخبار و گزارش‌های انتخاباتی از سراسر استان کرمان است، گفت: ماموریت ویژه خبرنگاران فارس تا بعد از اعلام نتایج ادامه دارد.

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول