اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

رسانه‌ها مراقب شایعات باشند

استاندار کرمان گفت: رسانه‌ها در کنار اطلاع‌رسانی باید مراقب شایعات باشند تا فضای جامعه با اخبار کذب ملتهب نشود.

رسانه‌ها مراقب شایعات باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ اسماعیل نجار پیش از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: اطلاع‌رسانی رسانه‌های استان کرمان قابل تقدیر است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی بعد از ائمه اطهار (ع) بزرگترین نعمت است و نباید با اعمال، رفتار و گفتار خود حرکتی انجام دهیم که کفران نعمت شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه ما باید برای اعتلای نظام الهی تلاش کنیم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) همواره بر اطلاع‌رسانی به مردم تاکید داشتند و مقام معظم رهبری هم در زمینه اطلاع‌رسانی تاکید دارند و یکی از نقدهای ایشان به دولت‌های نهم و دهم در زمینه عدم اطلاع‌رسانی بوده است.

نجار ابراز داشت: در حالی که غول‌های رسانه‌ای استکبار افکار عمومی را به نفع کفر تحت تاثیر قرار می‌دهند، رسانه‌های ما باید با توجه به فرمایشات امام راحل و رهبری اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و به موقع را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها نباید فقط سخنان مسئولان را منعکس کنند، گفت: رسانه‌ها و ستادهای اطلاع‌رسانی باید سخنان مردم را هم به مسئولان منتقل کنند تا برنامه‌ریزی لازم و به موقع صورت گیرد و تجزیه و تحلیل مطالب انجام شود.

مقام عالی دولت در استان کرمان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر امیدبخشی به جامعه عنوان کرد: زمانی که امید وجود داشته باشد، حماسه ایجاد می‌شود.

نجار اذعان داشت: دشمن به دنبال این است که امید را از مردم بگیرد و هر چند که مشکلات و ایرادهایی وجود دارد، اما باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیان کرد.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع‌رسانی باید امیدبخش باشد، تصریح کرد: در کنار اطلاع‌رسانی باید مراقب شایعات بود تا فضای جامعه با شایعات ملتهب نشود.

این مسئول با بیان اینکه هر یک از افراد و مسئولان در ذهن خود گزینه‌ای را برای رأی دادن دارند، اذعان داشت: این امر نباید بر عملکرد آن‌ها تاثیر بگذارد.

نجار افزود: مردم بسیار دقیق و نکته‌سنج هستند و تمام اعمال، رفتار و کردار ما را زیر نظر دارند و ما باید برای تحقق حماسه سیاسی تلاش کنیم.

وی اذعان داشت: امیدواریم خداوند دل‌ها را در انتخابات متوجه افرادی کند که رضای الهی در‌ آن است و قطعا اینگونه می‌شود.

انتهای پیام/80019/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول