اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری:

کاندیداهای ریاست جمهوری از فرصت پیش آمده در رسانه ملی استفاده بهینه کنند

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری با یک فرصت برابر در رسانه ملی دیدگاه‌های خود را مطرح و از آن استفاده بهینه کنند؛ نه اینکه سیاه‌نمایی شود.

کاندیداهای ریاست جمهوری از فرصت پیش آمده در رسانه ملی استفاده بهینه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری عصر امروز در جمع خبرنگاران در فرودگاه بوشهر با بیان اینکه ایران اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار دارد، اظهار کرد: برای کاندیداها در رسانه ملی فرصتی برابر برای ارائه نظرات و دیدگاه‌ها فراهم شده است و نامزدهای ریاست جمهوری توجه کنند که هم دوستان و هم دشمنان سخنان آنان را رصد می‌کنند و لازم است در ارائه نظریات خود دقت کافی کنند.

وی ادامه داد: کاندیداها باید امید در دل مردم زنده کنند؛ نه اینکه صحبت‌های آنان موجب سوء‌استفاده دشمنان شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، سیاه‌نمایی کارهای بزرگ انجام شده را نوعی ظلم قلمداد کرد و افزود: کارهای بزرگی در کشور انجام شده است و بدون شک در هر سیستم و نظام تنگناهایی وجود دارد و باید بدون سیاه‌نمایی، برنامه‌ها برای حل مشکلات مطرح شود.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: روز 24 خرداد انتظار می‌رود مردم حضوری باشکوه در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشند که اراده ملت ایران در این عرصه مهم سیاسی را نشان دهد.

وی با بیان اینکه در سفر به استان بوشهر جلسات، همایش‌ها و نشست‌هایی با مردم، مسئولان و دست‌اندرکاران انتخابات فراهم شد، اذعان داشت: در این سفر سه روزه ضمن اینکه نشستی با مردم به مناسبت سالگرد ارتحال امام راحل ایجاد شد به مناسبت 15 خرداد نیز جلسه‌ای با مردم خارک تشکیل شد که حضور پرشکوه مردم در این نشست‌ها نشان عشق و ارادت مردم استان بوشهر با امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در پایان به نشست با اعضای هیئت‌های نظارت، بازرسی و اجرایی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستای استان بوشهر اشاره کرد و یادآور شد: تمام دست‌اندرکاران انتخابات در استان بوشهر با همه امکانات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور فراهم کرده‌اند و مردم استان نیز با درایت، بصیرت و برای لبیک گفتن به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده خلق حماسه سیاسی هستند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول