اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت چابهار:

مردم در مقابل تنش‌های رسانه‌های بیگانه با بصیرت باشند

امام جمعه موقت چابهار گفت: مردم باید در مقابل تنش‌هایی که رسانه‌های غرب و بیگانه برای بی‌میلی به انتخابات ایجاد می‌کنند با بصیرت و آگاه باشند.

مردم در مقابل تنش‌های رسانه‌های بیگانه با بصیرت باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، حجت‌الاسلام سید جعفر احمدی در خطبه‌های امروز نمازجمعه چابهار با توصیه به تقوا در جمع پر شور نمازگزاران این شهرستان اظهار داشت: در هفته جاری مناسبت‌های مختلفی از جمله سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، سالگرد قیام خونین 15 خرداد، شهادت امام موسی کاظم (ع) و عید مبعث را داشتیم.

وی افزود: مردم انقلابی ما هر ساله در مراسم سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) با شکوه و اراده‌ خاصی به آن بزرگوار شرکت می‌کنند و یاد و خاطر امام راحل را گرامی می‌دارند تا نشان دهنده تجدید بیعت آنان با آرمان‌ها و ارزش‌های والای ایشان باشد.

خطیب جمعه موقت چابهار ادامه داد: عید مبعث از دیگر رخدادهای این هفته بود که برنامه‌های خاصی در نقاط مختلف استان انجام شد.

احمدی بیان کرد: مبعث نشان دهنده وحدت مسلمین جهان است، اصول و بنیادی که مبعث به وجود آمده است این است که خداوند پیامبر بزرگ اسلام را در سن 40 سالگی مبعوث کرد تا مکارم اسلام را پیاده سازد.

وی تصریح کرد: پیامبر اسلام در شرایطی از جانب خداوند به پیامبری نائل شد که جاهلیت تمامی اعراب آن زمان را فراگرفته بود.

امام جمعه موقت چابهار اضافه کرد: اعراب جاهلی که هیچ پایبندی به خانواده و دین نداشتند لذا در میان بت‌پرستان، خداوند حضرت محمد (ص) برانگیخت تا مکارم اخلاقی را در جامعه آن زمان تکمیل کند.

احمدی در ادامه به بحث انتخابات جمعه آینده اشاره کرد و افزود: مردم با حضور پر شور و حماسی خود در انتخابات 24 خردادماه حضور حداکثری خواهند داشت و در راستای لبیک به فرامین رهبری، حماسه سیاسی خلق خواهند کرد.

وی اذعان داشت: همان طوری که مقام معظم رهبری در بیانات مدبرانه و روشنگرانه خویش فرمودند که باید با شور و نشاط در انتخابات شرکت کنیم باید گوش به فرمان ایشان با بصیرت و هوشیاری پای صندوق‌های رأی حاضر شده و رأی خود را به کاندیدای مورد نظر بدهیم.

امام جمعه موقت چابهار گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری مواظب توطئه‌ها و ترفندهای دشمن باشیم تا از طریق رسانه‌های بیگانه و در اختیار غرب و آمریکا در میان مردم تشنجی ایجاد نشود و کاندیداها هم برنامه‌های خود را در فضایی آرام اعلام کنند.

احمدی ادامه داد: آمریکا و ایادی وابسته‌اش سعی دارند از طریق رسانه‌های خود در بین مردم ما تنش ایجاد کنند و با دخالت‌های بی‌جای خود در مردم بی‌میلی و بی‌رغبتی به وجود آورند غافل از اینکه مردم ما هوشیار و آگاه بوده و با بصیرت دینی و انقلابی خود فریب دشمن را نخواهند خورد.

وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی افزود: باید از گزافه‌گویی دوری کنید، واقعیت‌ها را بیان کنید، انتقاداتتان سازنده باشد، از کارهای سازنده‌ای که انجام شده، انکار نشود.

امام جمعه موقت چابهار به ماه شعبان و فضیلت‌های با ارزش این ماه و اعیادی که در پیش رو داریم، اشاره کرد و از همه مسئولان و دست اندرکاران خواست تا با اجرای برنامه‌های فرهنگی مناسب، اعیاد را باشکوه برگزار نمایند.

انتهای پیام/75002/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول