اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی یونسی در لرستان:

طرفداران روحانی گول رسانه‌های خارجی را نخورند/ انتخابات یادگار امام است

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: طرفداران روحانی گول رسانه‌های خارجی و برخی از افراد داخلی را نخورند و در 24 خرداد با حضور گسترده خود در پای صندوق‌‌های اخذ رأی حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب خود انتخاب کنند.

طرفداران روحانی گول رسانه‌های خارجی را نخورند/ انتخابات یادگار امام است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام علی یونسی در همایش حامیان حسن روحانی که در مسجد بعثت خرم‌آباد با حضور جمعی از اصلاح‌طلبان برگزار شد، ضمن تبریک بعثت پیامبر گفت:‌‌ گروهی بودند که در زمان پیغمبر سخت‌گیر و تنگ‌نظرانه قضایا را می‌دیدند و می‌گفتند که ما باشیم اما کسی دیگری نباشد.

وی افزود: خداوند دقیقاً رفتار پیامبران را کنترل می‌کرد و اگر پیغمبری برای منافع خود کاری می‌کرد فوراً به او تذکر می‌داد.

وی افزود: من باید بگویم که امروز عده‌ای خود را کلیددار بهشت می‌دانند و آن چیزی که درست کرده‌اند جهنم برای خود فرد است.

یونسی یادآور شد: بعثت برای این است که همه را تحت پوشش قرار دهیم و ما انقلاب کرده‌ایم که همه افراد را تحت پوشش خود قرار دهد.

وی افزود: دو گروه هستند که نمی‌خواهند مردم پای صندوق رأی باشند که یکی از این گروه‌ها ضدانقلاب و دیگری عده‌ای هستند که به ظاهر می‌خواهند این کار صورت نگیرد و می‌گویند که هیچ‌کس جز ما نباید در صحنه باشد.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات با بیان اینکه اینها مخالف حماسه سیاسی هستند، گفت: انتخابات یادگار امام است و کسانی که مخالف هستند می‌دانند منافع‌شان در خطر افتاده است.

یونسی خطاب به طرفداران حسن روحانی گفت: گول رسانه‌های خارجی و برخی از افراد داخلی را نخورید و در 24 خرداد با حضور گسترده خود در پای صندوق‌‌های اخذ رأی حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور منتخب خود انتخاب کنید.

این وزیر دولت اصلاحات گفت:‌ جامعه ما امروز نیازمند به اعتدال است و من همین‌جا اعلام می‌کنم که هاشمی رفسنجانی هیچ‌وقت نگفته من یک اصلاح‌طلبم اما همه اصلاح‌طلبان از وی حمایت کردند زیرا وی هاشمی را فردی می‌دانند که در کشور وحدت، تعامل و در خارج از کشور نیز رفتاری تعامل‌گرانه داشته است.

وی افزود: هاشمی رفسنجانی جذب حداکثری و دفع حداقلی را داشته و ما امروز از شخصیت هاشمی رفسنجانی محروم هستیم اما باید بدانیم که با حضور خود می‌توانیم حسن روحانی را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم و راه هاشمی را نیز ادامه دهیم.

یونسی تصریح کرد:‌ ظرف چند روز آینده رایزنی‌هایی صورت گرفته که امیدوارم ائتلاف بین روحانی و عارف صورت گیرد اما نباید شما منتظر ائتلاف باشید باید از همین‌ لحظه کاندیدای مورد نظر خود را که همان روحانی است، انتخاب کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: من اصل و اصالت ایران را لرستان می‌دانم.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت:‌ اگر تاریخ را مطالعه کنیم زینت‌بخش تمام موزه‌های دنیا آثار باستانی لرستان است و بزرگترین امپراتوری دنیا در این شهر بوده است.

وی افزود: در لرستان بزرگانی مانند آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله خمینی پرورش یافته‌اند و بزرگترین مورخان مانند زرین‌کوب و شهیدی از این دیار بوده‌اند.

وزیر اطلاعات دولت اصلاحات گفت: تمیزترین حکومت شاهنشاهی حکومتی بود که توسط کریم‌خان زند و لرها تشکیل شده است.

یونسی در ادامه همه اقشار مختلف مردم را به پای صندوق‌های رأی دعوت کرد و گفت: باید انتخابات را پرشور کنیم و حماسه مدنظر رهبری را ایجاد کنیم.

انتهای پیام/2304/ج40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول