اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان:

رسانه ملی از هزینه‌های کاذب نامزدهای ریاست جمهوری جلوگیری کرد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان گفت: صدا و سیما با پخش برنامه و مناظره‌ها از ریخت‌وپاش و هزینه‌های کاذب تبلیغاتی نامزدهای ریاست جمهوری جلوگیری کرد.

رسانه ملی از هزینه‌های کاذب نامزدهای ریاست جمهوری جلوگیری کرد

حجت‌الاسلام سعید مهدوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به پخش برنامه‌ها و مناظره‌های نامزدهای ریاست جمهوری اظهار کرد: صدا و سیما با پخش برنامه‌های نامزدهای ریاست جمهوری از ریخت‌وپاش و هزینه‌های کاذب تبلیغاتی آنها جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: اقدام صدا و سیما قابل قدردانی است و به نظر می‌رسد در اجتناب از بداخلاقی‌ها، بحث‌های ناامید کننده و سیاه‌نمایی از دولت‌های گذشته موفق بوده اما در ایجاد هیجان معقول، لازم و فضای تضارب افکار و عرضه ایده‌های نامزدها برای جلب توجه مردم و افکار عمومی به موفقیت لازم نایل نشده است.

مهدوی برطرف شدن نقص مناظره‌ها را مورد تأکید قرار داد و افزود: بعضی از نامزدهای انتخاباتی چشم‌انتظار مناظره‌های مشابه به دنبال ایجاد موج انتخاباتی هیجان‌انگیز و احساس کاذب بودند و از این مناظره‌ها ابراز نارضایتی می‌کردند.

عضو شورای راهبردی حزب‌الله گیلان به تجربه انتخابات سال 88 اشاره کرد و یادآور شد: بیان ایده‌ها، نظرها و برنامه‌های نامزدها باید در مناظره‌ها رعایت شود و کاندیداها از تخریب، سیاه‌نمایی و بزرگ نمایی کاذب خودداری کنند.

*کاندیداها از دولت خود فضای تخیلی ارائه نکنند

وی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید خود را سوپرمن نجات تمام مشکلات کشور معرفی کنند، تصریح کرد: کاندیداها از دولت خود فضای تخیلی و غیر واقعی ارائه نکنند.

مهدوی مشکلات و نقص‌های موجود در کشور را به مرور و با تدبیر و حوصله قابل برطرف شدن دانست و بیان کرد: بخشی از مشکلات اقتصادی مانند دیگر جوامع زمان‌بر است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های گیلان ایجاد توقع‌های کاذب بین مردم را موجب سرخوردگی جامعه خواند و اظهار کرد: نامزدهایی داعیه این امر را دارند که می‌توانند مشکلات تورم و اشتغال را در فرصت و زمان کوتاهی برطرف کنند و این امر نمی‌تواند شاخصه خوب یک رئیس جمهور در نزد مردم باشد.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد ایران بر مبنای نظام غربی پایه‌ریزی شده و متکی به خام‌فروشی نفت است، خاطرنشان کرد: با توجه به متأثر بودن اقتصاد کشور به بحران‌های اقتصادی دنیا، باید بپذیریم که برطرف شدن مشکلات در زمینه اقتصادی زمان‌بر است.

مهدوی حسن مدیریت، مردمی عمل کردن و پایبندی به اصل 44 قانون اساسی را سبب تعدیل فشارها، بحران‌ها و مشکلات در کوتاه مدت دانست و متذکر شد: رئیس جمهور باید یاور مردم به‌ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه باشد.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول