اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد محسن رضایی در خراسان‌رضوی:

رسانه‌ها اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنند

سخنگوی ستاد رضایی در خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه هیچ کارناوال تبلیغاتی از سوی این ستاد در مشهد برگزار نشده است، تاکید کرد: از رسانه‌ها خواهشمندیم اخلاق‌مداری و تقوای سیاسی و رسانه‌ای را حفظ کنند.

رسانه‌ها اخلاق و تقوای سیاسی را رعایت کنند

سیدکاظم هاشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس در مشهد، با تکذیب خبر برگزاری کارناوال تبلیغاتی ستاد رضایی در مشهد که از سوی برخی رسانه‌ها انتشار پیدا کرده است، اظهار کرد:‌ قطعا حماسه سیاسی در 24 خرداد با وحدت میان مسئولان و نیز حضور پرشور مردم اتفاق افتاده و انشاالله نقشه‌های شوم دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بر آب می‌شود.

وی افزود: قطعا خلق حماسه سیاسی حضور همه آحاد ملت، اقشار و سلایق سیاسی را می‌طلبد که برای این وحدت و حضور حفظ اخلاق و تقوای سیاسی و رسانه‌ای نیز بسیار حائز اهمیت است.

سخنگوی ستاد انتخاباتی محسن رضایی در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: مطلبی که توسط برخی پایگاه‌های خبری و تحلیلی و خبرگزاری‌ها نشر پیدا شد را شدیدا تکذیب می‌کنیم و خواهشمندیم رسانه‌ها مضمون سلایق سیاسی خود را منتشر نکنند.

هاشمی تصریح کرد: پیش از این نیز در تمامی بیانیه‌ها مخالفت خود را با برگزاری هرگونه کارناوال اعلام کرده بودیم؛ باید توجه داشت که این مانور تبلیغاتی کارناوال نبوده است چراکه در 75 نقطه شهر مشهد 170 خودرو علاقه‌مند به محسن رضایی با نصب پوستر بر خودروهای خود به تردد پرداختند که البته در هر خیابان به صورت تک خودرو و آلودگی صوتی نیز ایجاد نکردند.

وی متذکر شد: فراموش نکنیم که این بی اخلاقی‌ها و افراط و تفریط‌ها قطعا به حضور حماسی مردم و خلق حماسه سیاسی لطمه می‌زند و آشفتگی سیاسی در اذهان عمومی مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/70003/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول