اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد استان البرز:

رسانه‌های البرزی در انتخابات فعالیت قانونمندی داشتند

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: اخبار و گزارش‌های رسانه‌ها و خبرنگاران در استان البرز در چارچوب قانون انتخابات بوده است.

رسانه‌های البرزی در انتخابات فعالیت قانونمندی داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی ابراهیمی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان البرز گفت: قانون انتخابات وظائف و مسئولیت‌هایی را برای رسانه‌ها در نظر گرفته است و خبرگزاری‌ها و مطبوعات باید در چارچوب این قانون در دوران انتخابات فعالیت کنند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه رسانه‌های دولتی حق تبلیغات کاندیداها را نداشته و رسانه‌های خصوصی نیز در حوزه تبلیغات باید در یک چارچوب مشخص و قانونمند عمل کنند.

مدیر کل اداره ارشاد استان البرز با تقدیر از عملکرد اصحاب رسانه در این استان اظهار داشت: خوشبختانه ما شاهد هستیم که خبرنگاران و اصحاب رسانه در البرز به این قانون احترام گذاشته و عملکرد مطلوبی داشته‌اند.

ابراهیمی افزود: در این مدت تنها هشت مورد مشاهده شد که با ارائه تذکر به این رسانه‌ها موضوع را کنترل کردیم و باقی فعالیت‌های رسانه‌ای در استان قانونمند بوده است.

* توزیع کتاب نقش مطبوعات در انتخابات در استان البرز

وی در بخش دیگری از سخنان خود ارائه آموزش‌های لازم به اصحاب رسانه و مدیران جراید را در عملکرد قانونمند خبرنگاران البرزی موثر دانست و گفت: به عنوان نمونه کتاب نقش مطبوعات در انتخابات توسط این اداره تهیه و در میان رسانه‌های مکتوب و مجازی استان توزیع شد.

ابراهیمی تاکید کرد: امیدواریم تا روز برگزاری انتخابات و پس از آن نیز شاهد تعامل و همکاری مثبت و سازنده رسانه‌ها در امر برگزاری باشکوه و حداکثری انتخابات باشیم.

* ارسال 160 اثر به دبیرخانه جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انجام شده برای برگزاری جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان البرز اشاره کرد و گفت: پس از فراخوان 160 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که کار بررسی آنها توسط هیئت داوران در دست انجام است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: اکثر این آثار در حوزه شعار امسال که از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی نامگذاری شده، به ویژه خلق حماسه سیاسی در روز انتخابات مربوط می‌شود.

ابراهیمی اعلام کرد: نتیجه نهایی جشنواره فوق در مراسم اختتامیه‌ای که پس از انتخابات برگزار می‌شود، اعلام خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،‌ از اصحاب رسانه خواست تا در جهت برگزاری انتخابات باشکوه و حداکثری تلاش کرده و با اطلاع‌رسانی دقیق و صحیح، آگاهی عمومی در سطح استان را افزایش دهند.

انتهای پیام/2302/ک30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول