اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری بازدید اصحاب رسانه از ورزشگاه نقش جهان

درخواست جواهری از رسانه‌ها برای بیان واقعیات نقش جهان

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از رسانه‌ها درخواست کرد به نقل از وی زمانی را برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان اعلام نکرده و واقعیات موجود نقش جهان را برای مردم بیان کنند.

درخواست جواهری از رسانه‌ها برای بیان واقعیات نقش جهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با تصمیم اداره ورزش و جوانان استان اصفهان برای اینکه خبرنگاران اصفهانی در جریان روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان قرار بگیرند، پیش از ظهر امروز اصحاب رسانه در محل این پروژه حضور پیدا کردند.

مدیر عامل باشگاه فولاد ماهان، روسای چند هیئت ورزشی، معاونان اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از جمله میهمانانی بودند که در این بازدید به همراه اصحاب رسانه حضور داشتند.

معاون شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی نیز که مسئولیت پروژه را بر عهده دارد، قرار بود در این بازدید اطلاعات فنی پروژه را به اطلاع اصحاب رسانه برساند که به دلیل نقص فنی هواپیما نتوانست به اصفهان سفر کند.

این بازدید با استقبال خوب اصحاب رسانه همراه شده بود و خبرنگاران و عکاسان زیادی برای مشاهده وضعیت تکمیل ورزشگاه در نقش جهان حاضر شده بودند.

پیش از این از سوی معاون رئیس جمهور و استاندار اصفهان زمان‌هایی برای بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان اعلام شده بود و به نظر می‌رسد دلیل اصلی برنامه امروز اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، اطلاع اصحاب رسانه از وضعیت فعلی پروژه و طول کشیدن تکمیل نهایی آن بود.

محمدرضا محمد جواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در  جریان این بازید در یکی از کانکس‌های ورزشگاه نشستی خبری را برگزار کرده و در مورد وضعیت فعلی پروژه توضیحاتی را ارائه کرده و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در این نشست نیز از خبرنگاران درخواست کرد تاریخی را به نقل از وی اعلام نکنند و در باره دلیل آن نیز گفت: تاریخی را اعلام نمی‌کنیم زیرا نمی‌خواهیم شرمنده مردم شویم زیرا به اندازه کافی به مردم تاریخ‌های مختلفی را اعلام کرده‌ایم.

جواهری همچنین تاکید کرد که سرعت احداث پروژه نباید مانع از کیفیت ساخت شود و برای مردمی که 18 سال انتظار کشیده‌اند، یکی دو ماه بیشتر تاثیری نخواهد داشت.

به گفته مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به دلیل ظرفیت نوری ورزشگاه نقش جهان، قرار است برای نخستین بار در کشور طرح فروش بلیط اینترنتی در این ورزشگاه انجام شود.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول