اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

رسانه‌ها در ترویج آموزه‌های دینی از هیچ تلاشی دریغ نکنند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: رسانه‌ها و مطبوعات تلاش کنند تا افکار ناب انبیاء را به مردم منتقل کنند و در ترویج آموزه‌های دینی در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

رسانه‌ها در ترویج آموزه‌های دینی از هیچ تلاشی دریغ نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران این استان، اظهار کرد: رسانه‌ها از جایگاه والایی در جامعه برخوردار هستند و باید در درجه اول به جایگاه خود به خوبی واقف باشند و سپس بتوانند با جذب مخاطب او را در مسیر حق و درست قرار بدهند.

وی از رسانه به عنوان یک قدرت مطرح نام برد و گفت: جایگاه رسانه و شأن و منزلت آن بالاتر از آن است که بخواهد بازیگر و فریب دهنده باشد.

نکونام رسالت خبرنگاران را همانند رسالت انبیا و پیامبران الهی دانست و گفت: همانطور که انبیا وظیفه داشتند انسان‌ها را به سمت خیر هدایت کنند، رسانه‌ها و مطبوعات نیز موظف هستند مردم را در مسیر حق و ارزش‎های الهی قرار دهند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: اگر رسانه‌ بخواهد به معنای واقعی کلمه خوب نقش ایفا کند، باید راه خدا و انبیاء الهی را بشناسد و بداند و آن را برای بشریت ترسیم کند.

وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس رسانه‌ها و مطبوعات تلاش کنند تا افکار ناب انبیاء را به مردم منتقل کنند و در ترویج آموزه‌های دینی در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

نکونام بر ضرورت افزایش ظرفیت و تحمل مطبوعات و رسانه‌های این استان تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها هر میزان که از مخاطب خود انتظار ظرفیت و تحمل دارند باید به همان میزان در خود ظرفیت ایجاد کنند.

وی در ادامه اختلاف و کشمکش را مهم‌ترین مشکل در این استان عنوان کرد و افزود: در این استان اختلافات و نزاع‌هایی وجود دارد که رشد و توسعه را تحت الشعاع خود قرار داده است.

این مسئول بر ضرورت تقویت فضای همدلی و وحدت در این استان تأکید کرد و گفت: رسانه‌ها و مطبوعات استان می‌توانند در تقویت وحدت و فضای همدلی در استان سهم بسزایی ایفا کنند.

نکونام ولی فقیه را شاخص عمل دانست و اظهار کرد: رفتار و اعمال خود را بر اساس شاخص ولی فقیه متناسب کنیم تا از توطئه‌ دشمنان به دور بمانیم.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول