اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات کرمان:

کرمان جزو استان‌های پاک انتخاباتی است

رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: کرمان جزو استان‌های پاک از نظر سلامت و اخلاق انتخاباتی است.

کرمان جزو استان‌های پاک انتخاباتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان،‌ عبدالمهدی حیدری ظهر امروز در نشست اعضای کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان کرمان اظهار داشت: استان کرمان از نظر سلامت و اخلاق انتخاباتی جزو استان‌های پاک است و رسانه‌های کرمان موارد حقوقی را رعایت می‌کنند.

وی بیان کرد: تاکنون پرونده‌ای در زمینه تخلف رسانه‌های استان کرمان در زمینه انتخابات نداشته‌ایم.

مشاور حقوقی استاندار کرمان با اشاره به انتقادهای مطرح شده در مورد نصب بنرهای تبلیغاتی در ابعاد بزرگ ابراز داشت: در قانون انتخابات ذکر شده است که کاندیداها می‌توانند بنرهایی را با ابعاد بیش از 100 در 70 سانتی‌متر در ستادهای تبلیغاتی خود نصب کنند.

حیدری تصریح کرد: عنوان ستاد انتخاباتی در کنار بنرهای بزرگ کاندیداها در کرمان نوشته شده است که این امر تخلف محسوب نمی‌شود.

همچنین معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در این نشست اظهار داشت: امام صادق (ع) می‌فرماید «کسی که اوضاع و احوال محیط اطراف خود و جهان را می‌فهمد، دچار اشتباه نمی‌شود».

حجت‌الاسلام علی مختارآبادی افزود: کمیته اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش استان کرمان در راستای شکل‌گیری حضور حماسی مردم برنامه‌هایی را در دستور کار دارد.

وی ابراز داشت: سامانه پیام کوتاه آموزش و پرورش کرمان با ظرفیت 50 هزار نفر از فرهنگیان اخبار و اطلاعات انتخاباتی را منتشر می‌کند.

این مسئول از انتشار ویژه‌نامه نگرش با موضوع انتخابات توسط آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: برنامه تلویزیونی زنگ مدرسه در زمینه انتخابات تولید و شبکه استانی کرمان پخش شد.

مختارآبادی برگزاری جلسات صبحگاه آموزش و پرورش، ارسال پیام‌های انتخاباتی از سخنان مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره)، نصب بنر و ارسال اخبار را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش استان کرمان در حوزه انتخابات ذکر کرد. 

انتهای پیام/80019/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول