اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان:

ناظران نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم دارند

فرماندار منوجان گفت: ناظران در برگزاری انتخابات سالم نقش بسیار مهمی دارند تا از هرگونه تخلف در آن جلوگیری کنند.

ناظران نقش مهمی در برگزاری انتخابات سالم دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، جهانگیر تشکری امروز در همایش ناظران چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی این شهرستان با بیان اینکه با حضور همه اقشار در انتخابات حماسه سیاسی محقق می‌شود، اظهار داشت: اهمیت انتخابات به عنوان ساز و کار فراگیر، جهان‌شمول و مشروعیت بخشیدن به نظام‌های سیاسی و مدیریت امور کشور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: تنها سندی که به مشروعیت عمومی حکومت کمک می‌کند و تنها جایی که حضور مردم به صورت مکتوب ثبت و ضبط می‌شود، انتخابات است، بنابراین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی مشروعیت بسیار بالایی دارد که توانمندی خود را به رخ دشمن کشیده است.

تشکری تصریح کرد: استراتژی نظام جمهوری اسلامی بر این است که مردم حضور گسترده و حداکثری داشته باشند تا حماسه سیاسی خلق شود، اما تلاش دشمن این است که به هر دلیل مردم را نسبت به شرکت در انتخابات سرد و ناامید کنند.

وی با تأکید بر سلامت انتخابات ابراز داشت: باید انتخابات به‌گونه‌ای برگزار شود که هیچ‌ بهانه‌ای به دست دشمن ندهیم، ناظران در برگزاری انتخابات سالم نقش بسیار مهمی دارند تا از هرگونه تخلف در آن جلوگیری کنند.

ابراهیم براندیش معاون فرماندار منوجان نیز گفت: این همایش برای هم‌افزایی، هم‌اندیشی و تبادل اطلاعات و تجربیات برگزار شده است تا در 24 خرداد ماه حماسه سیاسی محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه ناظران باید به تکلیف و وظیفه خود به نحو مطلوب عمل کنند، افزود: مقام معظم رهبری به دلیل اشراف کامل بر مسائل روز، سال جاری را با عنوان «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» نامگذاری کردند.

براندیش تصریح کرد: با توجه به تهدیدهای دشمنان نیاز امروز جامعه حضور گسترده و حداکثری مردم در انتخابات است، بنابراین باید تلاش کنیم تا این فرمایش مقام معظم رهبری به نحو احسن عملی شود.

وی با بیان اینکه باید مردم را به شرکت در انتخابات تشویق و ترغیب کرد، ابراز داشت: حماسه سیاسی زمان تحقق می‌یابد که ما تمام توان خود را برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی به کار گیریم.

براندیش عنوان کرد: دشمن در پی یأس و ناامیدی مردم است تا حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را کمرنگ کند، بنابراین باید همه تلاش کنیم تا توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

معاون فرماندار منوجان گفت: انقلاب اسلامی با حضور گسترده و بی‌سابقه مردم و رهبری مدبرانه امام راحل شکل گرفته است و همین امر موجب وجه تمایز آن از سایر انقلاب‌های دنیا شده است.

براندیش با اشاره به اینکه دشمن در پی فتنه و تمام تبلیغات خود را روی این امر متمرکز کرده است، بیان داشت: امروز انتخابات ایران به عنوان انتخابات جهان مطرح و نتیجه آن در سرنوشت دیگر ملت‌ها تأثیرگذار است.

وی اذعان داشت: باید حرکت دشمن را به خوبی شناسایی کنیم تا بتوانیم، عکس‌العمل مناسبی در مقابل آن‌ها نشان دهیم.

انتهای پیام/80006/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول