اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در سمنان مطرح کرد

تلاش 36 شبکه فارسی‏زبان برای ضربه‌زدن به انتخابات

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان از تلاش رسانه‏های خبری جهان و فعالیت 36 شبکه فارسی‏زبان به صورت شبانه‏روزی برای ضربه‌زدن به انتخابات 24 خرداد خبر داد.

تلاش 36 شبکه فارسی‏زبان برای ضربه‌زدن به انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، حسن سعدالدین ظهر امروز در دومین جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی در خصوص امنیت انتخابات که در فرمانداری سمنان برگزار شد، به اهداف و برنامه‏ریزی‏های دشمن برای به چالش کشیدن انتخابات اشاره کرد.

وی گفت: دشمن برای آسیب زدن به انتخابات 24 خرداد، ساختاری قوی را طراحی کرده و با رهبری عملیات روانی به مدیریت این موضوع پرداخته است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان سمنان افزود: در این راستا، دشمن با سیطره بر اکثر رسانه‏های خبری جهان و نیز متمرکز کردن حدود 36 شبکه فارسی‏زبان پیرامون انتخابات قصد زیر سئوال بردن همه ارکان نظام، سلب اعتماد عمومی مردم را دارد.

سعدالدین بیان کرد: دشمن امروز دامن زدن به تنش‏ها و نارضایتی‏های اجتماعی را دستور کار قرار داده است.

فرماندار شهرستان سمنان گفت: خدا را شاکریم که با خرد و هوشیاری مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان زحمت‏کش نظام، این هدف دشمن به نتیجه نرسیده است.

لزوم تامین امنیت در انتخابات در سمنان

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان نیز در این نشست پیرامون بحث امنیت در انتخابات گفت: دشمنان سناریوهای تخریب انتخابات 24 خرداد را طراحی کرده‏اند و تلاش دارند که به زیبایی هر چه تمام‏تر به اجرا درآورند.

محمود قدرتی امنیت انتخابات را مجموعه‏ای از تدابیر برای ایجاد آرامش و شرایط امن برای برگزاری یک انتخابات آرام و پرشور و با حضور گسترده مردم تعریف کرد.

وی از نمایندگان فرماندار خواست تا با هوشیاری کامل به مدیریت اجرای فرایندهای برگزاری انتخابات در روز انتخابات بپردازند و موارد فوق را مدنظر قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سمنان افزود: برگزاری انتخابات سالم در گرو تمکین از قانون، توجه به حفاظت گفتار، رفتار، اسناد و ...، ولایت‏مداری و به کارگیری افراد با صلاحیت است.

انتهای پیام/2249/ج40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول