اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه تأکید کرد

لزوم تفاهم و تعامل عوامل اجرایی انتخابات

فرماندار کهگیلویه گفت: عوامل اجرایی انتخابات شهرستان با تفاهم و تعامل و پرهیز از دامن‌زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای، انتخابات باشکوهی را رقم خواهند زد.

لزوم تفاهم و تعامل عوامل اجرایی انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کارگاه آموزشی مجریان انتخابات شهرستان کهگیلویه با حضور اعضای هیئت نظارت، هیئت بازرسی و نمایندگان فرماندار در شعب أخذ رأی برگزار شد.

ابراهیم جعفری دست‌اندرکاران انتخابات را امین رأی مردم دانست و گفت: انتخابات مهم و اثرگذار 24 خرداد سرنوشت‌ساز و مصونیت‌آور خواهد بود.

فرماندار کهگیلویه فراهم‌کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و قانونمداری را لازمه برگزاری انتخابات باشکوه خواند و ادامه داد: همه عوامل اجرایی انتخابات با عدالت محوری و امانتداری نسبت به تک‌تک آرای مردم مسئولیت دارند.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه با تأکید بر رعایت شعارهای انتخاباتی شهرستان افزود: ثابت شده هر تصمیمی که مردم در امر انتخابات بگیرند درست است و بنا به فرموده امام راحل میزان رأی ملت است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری سه انتخابات همزمان آمادگی کامل دارد، اظهار داشت: تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه گفت: 194 شعبه أخذ رأی در شهرستان مستقر خواهد شد که از این تعداد 56 شعبه شهری و مابقی روستایی است.

جعفری با اشاره به سابقه درخشان مردم شهرستان در حضور پررنگ و حماسی در انتخابات ادوار گذشته تصریح کرد: خوشبختانه با وجود علاقه مردم به نظام جمهوری اسلامی این مشارکت به حداکثری خود می‌رسد و کهگیلویه شهرستان برتر کشور در زمینه حضور حداکثری خواهد شد.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه بر تفاهم و تعامل اعضای شعب با هیئت‌های نظارت و اجرایی تأکید کرد و از عوامل اجرایی انتخابات خواست با تدبیر، سرعت، دقت در انجام کار و پرهیز از دامن زدن به مسائل قومی و قبیله‌ای به درستی انجام وظیفه کنند.

به گزارش فارس، در این کارگاه نکات و موارد لازم در برگزاری انتخابات به عوامل اجرایی گوشزد و دستورالعمل اجرایی از طریق کارشناسان ارائه داده شد.

انتهای پیام/82016/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول