اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

لحظه‏ای غفلت از تکالیف در روز انتخابات دزدی در امانت الهی است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: لحظه‏ای غفلت از تکالیف در روز انتخابات در حقیقت به نوعی دزدی در این امانت الهی است.

لحظه‏ای غفلت از تکالیف در روز انتخابات دزدی در امانت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری ظهر امروز در جلسه توجیهی و آموزشی اعضای شعب اخذ رأی فیروزکوه با اشاره به در پیش بودن برگزاری سه انتخابات در منطقه اظهار کرد: قانون الگوی کار همه ماست و از تمام مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات انتظار می رود تا با بالا بردن آستانه تحمل، نگرش با تأمل در امور، مدیریت زمان و رعایت انضباط کاری، از شتاب‏زدگی و عجله بپرهیزند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه هشدار داد: مهم‏ترین تکلیف مجریان در روز برگزاری و حین اجرای انتخابات بوده و هرگونه خطا و غفلت، نابخشودنی و دزدی در این امانت الهی است.

مهری با اشاره به متفاوت بودن قوانین سه عرصه انتخابات بیان داشت: حریص شدن افراد نسبت به اینکه چه کس یا کسانی رأی می آورند، موجب اختلال حواس و اجرای نامناسب ماموریت ها می‏شود.

وی گفت: تمدید شدن یا نشدن زمان اخذ آرا پس از 10 ساعت از برگزاری انتخابات، از سوی مدیران شعب اعلام می شود و سایر افراد از هر گونه کنجکاوی در این زمینه بپرهیزند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به استقرار سه صندوق در هر شعبه، خواستار هدایت مستمر و مداوم رأی دهندگان شد و خطاب به اعضای شعب، بر توجه به بایدها و اعلام بی طرفی در نبایدها تاکید کرد.

مهری افزود: کارنامه عملکرد 35 ساله نظام اسلامی کاملاً درخشان است و هر یک از اعضای شعب اخذ رأی با عملکرد مطلوب خود ثابت خواهند کرد افرادی انقلابی بوده و در راستای اهداف عالی انقلاب حرکت می کنند.

انتهای پیام/2568/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول