اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان شمالی:

عزت ایرانیان با انتخابات عجین شده است

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: عزت همه ایرانیان و مسلمین با انتخابات پیش رو عجین شده است.

عزت ایرانیان با انتخابات عجین شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان، محمود احمدی بیغش پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ستاد انتخابات این شهرستان گفت: مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در تمام صحنه‌ها انتخابات حضور حداکثری داشته و تکلیف و وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند لذا شایسته هرگونه تقدیر هستند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با تمام مشکلات و با نداشتن امکانات در عرصه جنگ با دشمن حماسه‌های مختلفی خلق کردند گفت: بر همین اساس مسئولین هم باید با کمبود امکانات دست و پنجه نرم کرده و زمینه را برای برگزاری انتخابات پرشور برای مردم مهیا سازند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی با تاکید بر اینکه مردم و مسئولین لازم و ملزوم یکدیگر هستند اضافه کرد:باید با حفظ وحدت در تمامی عرصه‌ها اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران در دنیا از سایر کشور متمایزتر است و ایرانی و ایرانیان در جهان سرافرازند.

استاندار خراسان شمالی مقبولیت نظام را در گرو رأی تک تک افراد جامعه دانست و گفت : مردم ایران، مردم فهمیده و با شعور هستند و به ارزش‌ها و آرمان‌های امام و رهبری و اعتقادت مذهبی خود پایبند هستند در 24 خرداد حماسه‌ای ماندگار خلق خواهند کرد.

احمدی بیغش همچنین با تاکید بر قانون مداری عوامل برگزاری انتخابات یادآور شد: مسئولان انتخاباتی باید به منزله آینه در جامعه باشند و قانون را سرلوحه کار خود قرار دهند و فضا را برای برگزاری یک انتخابات حداکثری برای آرامش مردم ایجاد کنند.

وی بر پرهیز نامزدها از سیاه نمایی علیه دولت گفت: تخریب دولت‌ها خیانت است زیرا هر دولت در زمان خود خدمات شایسته‌ای را انجام داده است لیکن دولت خدمتگزار احمدی نژاد تا کنون پیشرفت‌های خوبی را داشته است.

نماینده عالی دولت در استان خراسان شمالی هدفمندی یارانه‌ها و مسکن مهر را از مهم‌ترین خدمات این دولت دانست.

وی یاد آور شد: بی تردید تاریخ خدمات ارزشمند دولت احمدی نژاد را هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد.

وی همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه و قدردانی از خدمات مجموعه عوامل برگزاری انتخابات 24 خرداد گفت: اجر و مزد کارهای بزرگ قابل تقدیر و تشکر نیست و پاداش آن را خدا به انسان‌ها می‌دهد.

به گزارش فارس، در بازدید استاندار خراسان شمالی از ستاد انتخابات شیروان شماری از مسئولان وی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/63002/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول