اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی:

انتخابات پیش رو باشکوه‌تر از هر زمانی برگزار می‌شود

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر باشکوه برگزار شدن انتخابات پیش رو گفت: رشد بلوغ سیاسی مردم ایران نسبت به گذشته موجب حضور گسترده آنها در این انتخابات می‌شود.

انتخابات پیش رو باشکوه‌تر از هر زمانی برگزار می‌شود

محسن علیمردانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به شعار انتخاب شده برای سال جاری اشاره کرد و اظهار داشت: جلوه و نمای تحقق شعار حماسه سیاسی حضور مردم در انتخابات پیش رو است.

وی بر پایداری مردم در راه انقلاب و امام و شهدا تاکید کرد و افزود: مردم برای ادامه مسیر امام و شهدا در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور گسترده می‌یابند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر باشکوه برگزار شدن انتخابات پیش رو تصریح کرد: رشد بلوغ سیاسی مردم ایران نسبت به گذشته موجب باشکوه برگزار شدن این انتخابات خواهد شد.

وی به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات ریاست جهموری و شوراها اشاره کرد و گفت: مردم ایران با تیز هوشی و حضور چشمگیر خود همه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنها را مایوس خواهند کرد.

علیمردانی با تمجید از عملکرد صدا و سیما برای برگزاری مناظره‌های انتخاباتی تصریح کرد: این مناظره‌ها با بی طرفی صدا و سیما به صورت مطلوب برگزار شد.

وی به استقبال مردم از برنامه‌های انتخاباتی صدا و سیما اشاره کرد و گفت: صدا و سیما با عملکرد خوب خود در این ایام اطلاعات خوبی از کاندیداها به مردم ارائه کرده است.

*شفاف نشدن مواضع کاندیداها در مورد مسائل اجتماعی

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد مواضع کاندیداهای ریاست جمهوری اضافه کرد: کاندیداها در مورد مسائل اجتماعی نظرات شفافی را ارائه ندادند.

وی بر ضرورت مشخص شدن مواضع کاندیداها در مورد مسائل اجتماعی افزود: این مواضع در مناظره‌های انتخاباتی خیلی روشن بیان نشد.

علیمردانی تصریح کرد: ورود و پرداختن به  مسائل اجتماعی از ضرورت‌های جامعه در دولت آینده محسوب می‌شود که باید به آن توجه کافی شود.

انتهای پیام/73004/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول