اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان:

انتخابات بستر خودباوری جوانان ما را مهیا کرده است

دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان گفت: انتخابات میدانی برای به شکوفه نشستن خودباوری جوانان این مرز و بوم است که در دهه اول انقلاب با این روحیه پیروز عرصه جنگ بودیم.

انتخابات بستر خودباوری جوانان ما را مهیا کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حامد علامتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار داشت: در این 34 سال گذشته ملت ایران به ویژه جوانان فرهیخته این سرزمین از امتحانات و آزمون‌های بسیار پیچیده سربلند و سر‌افراز بیرون آمده‌اند و قطعا‌ً حرکت ملت ایران در تداوم این مسیر روز‌افزون و عزت‌بخش خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات 24 خرداد و حضور پر‌شور آحاد مردم در این صحنه حساس و سرنوشت‌ساز خاطرنشان کرد: امروز تمام مستکبران روزگار و ابرقدرت‌های اهریمنی توانشان را جمع کرده‌اند تا ایران اسلامی را با شیوه‌ها و حربه‌های مختلف ناکام و منزوی نشان دهند اما در این عرصه ما به اتحاد و انسجام بیشتر و وحدت حرکتی بهتر نیازمند هستیم.

دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان با یادآوری اینکه در تمام صحنه‌ها ملت ما پشتیبان نظام بوده و ذره‌ای از گفتمان اصیل انقلاب اسلامی و امام (ره) عقب‌نشینی نکرده‌اند، یادآور شد: ما اقتدار ایران سرفراز را مدیون دو مولفه اعتقاد و اعتماد به اسلام ناب و اعتماد مردم به نظام و ولایت هستیم چرا که در سایه این دو سرمایه عظیم بوده است که ملت ما به معنای واقعی توانسته‌اند دشمن را در تمام صحنه‌ها ناکام و ناامید کنند.

علامتی گفت: دانش‌آموزان کشور با اعتقاد راسخ به آرمان بزرگ انقلاب اسلامی و حقیقت حرکت اصیل امام راحل با احساس تکلیف و انجام وظیفه در صحنه عظیم انتخابات حاضر خواهند شد و به وظیفه و تکلیف خود بهتر و شایسته عمل خواهند کرد.

این مسئول عنوان کرد: در هر برهه و زمانی ما به جوانان خود میدان داده و باور داشته‌ایم پیروز عرصه‌های مختلف بودیم و از رئیس جمهور آینده نیز انتظار می‌رود ضمن حفظ اصول و مکتب آرمانی انقلاب از ظرفیت عظیم جوانان در اعتلا و ارتقای ارزش‌ها و مبانی اسلامی استفاده کند و زمینه و بستری را فراهم آورد تا دانش‌آموزان، دانشجویان و قشر آگاه جامعه این سرزمین الهی را شایسته و بهتر از گذشته بسازند.

دبیرکل انجمن اسلامی دانش‌آموزان بیان داشت: در روز 24 خرداد دانش‌آموزانی که به سن قانونی رای دادن رسیده‌اند و همچنین رای اولی‌ها در اولین گام در مسیر مشارکت سیاسی خود در اعتلای جمهوری اسلامی ایران در صحنه حاضر خواهند شد و با اعتماد به نظام و بصیرت عالی حماسه‌ای را خلق خواهند کرد که دشمنان و بدخواهان نظام همیشه از نسل سوم و چهارم هراسی به دل داشته و ناامید شوند.

علامتی افزود: دیگر فرصت نشستن و یا عقب‌گرد در صحنه حمایت از انقلاب و دستاوردهای عظیم آن وجود ندارد بلکه همه بهتر است با هوشیاری کامل در صحنه دفاع از انقلاب حاضر باشند و به کاندیدایی رای بدهند که بزرگترین معیار و حرکت ارزشی او احیای اصیل‌ترین شعارها و حقیقی‌ترین خواسته مردم در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: دشمن هر چند با سیاه‌نمایی و یاس‌آلود نشان دادن فضای انتخابات سعی در رسیدن به اهداف شوم خود را دارد اما قطعاً ملت ایران با وفاداری به آرمان امام و شهدا و تداوم حرکت تاریخی خود دشمن را ناامید خواهند کرد.

انتهای پیام/62007/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول