اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جیرفت:

مجریان انتخابات حق مصلحت‌اندیشی ندارند

امام جمعه جیرفت گفت: انتخاب با مردم است و مجریان انتخابات حق مصلحت‌اندیشی ندارند و نباید بر اساس مصلحت‌اندیشی خود عمل کنند.

مجریان انتخابات حق مصلحت‌اندیشی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در جمع اعضای هیئت اجرایی نظارت در این شهرستان با تبریک حلول ماه شعبان و قرار گرفتن در آستانه مولودهای مبارک این ماه اظهار داشت: شما عوامل خلق حماسه سیاسی سال جاری هستید، یک حماسه در حال اجرا است، یک عده باید برگزار کننده و عامل اجرا باشند.

وی با بیان اینکه شما برگزارکنندگان و کسانی هستید که صیانت آرا و فرماندهی این کار و مسئولیت بزرگ را بر عهده دارید، افزود: تجمیع دو انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم و دور چهارم شوراهای شهر و روستا حجم کار را زیادتر می‌کند و امکانات و نیروهای بیشتر و مدیریت قوی‌تری می‌خواهد.

عسکری تصریح کرد: انتخابات باید قانونمند اجرا شود زیرا این انتخابات زیر ذره‌بین دنیا است و کمترین اشتباه ما را به بزرگترین اشتباه تبدیل می‌کنند و روی آن مانور می‌دهند، کسانی که در این راستا وظیفه‌ای دارند با تمام توان این کار را دنبال کنند.

وی خاطر نشان کرد: اعضای هیئت اجرایی با تمام وجود و قدرت نه تنها به عنوان کاری که در شهر یا روستا انجام می‌شود بلکه کاری که در منظر جهانی است و کمترین خطا را متوجه می‌شوند، کار قوی و قانونمند انجام دهید.

عسکری بیان داشت: گاهی خیانت با مباشرت انجام می‌شود، گاهی هم خیانت دیگران را نادیده می‌گیرد، این هم خیانت است، اگر کسی از خیانت در امانت آرای مردم اطلاع پیدا کند و سکوت کند، سکوت او خیانت است، باید صیانت شود تا آرای مردم که در صندوق‌ها ریخته می‌شود همان از صندوق بیرون بیاید.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه ما باید تابع رأی مردم باشیم، گفت: در کارها از مقدماتی تا اعلام آرا کمترین دخل و تصرفی نشود، انتخاب با مردم است، ما حق مصلحت‌اندیشی نداریم و نباید بر اساس مصلحت‌اندیشی خود عمل کنیم، مصلحت این است که به قانون عمل و به انتخاب مردم احترام گذاشته شود.

وی با بیان اینکه افراد سیاسی باید هوشمند و زیرک باشند، خاطر نشان کرد: دست غیر امین به سمت آرای مردم دراز نشده و حرکت غیر قانونی انجام نشود، حماسه تحقق یابد، زیرا حماسه کار با تدبیر و شجاعت است که خروجی آن سربلندی و افتخار باشد.

انتهای پیام/80002/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول